"The Dugout" oferă fanilor şansa de a vorbi cu marile vedete ale fotbalului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cafu a fost căpitanul braziliei la ultima Cupă Mondială câştigată de naţionala "cariocas", cea din 2002
Cafu a fost căpitanul braziliei la ultima Cupă Mondială câştigată de naţionala "cariocas", cea din 2002

Conferinţele de presă clasice sunt istorie. Acest lucru este demonstrat de adidas astăzi prin lansarea unui nou concept pentru Cupa Mondială din Brazilia.

Pe durata campionatului adidas prezintă ”The Dugout”, o serie interactivă de show-uri în care fotbalişti precum Kaka, Cafu vor transmite live de la Rio pe YouTube. Pentru prima oară, fanii fotbalului din întreaga lume vor putea intra în atmosfera de pe teren, adresând întrebări pentru gazdele show-ului prin intermediul reţelelor de socializare adidas, deschizând astfel un nou capitol, cel al conferinţelor de presă virtuale.

Primul show va transmite deschiderea campionatului de pe data de 12 iunie 2014, la ora 10:00, ora Braziliei (ora 16:00 pentru România) pe YouTube şi platformele adidas -https://www.youtube.com/watch?v=uuAPWG5e8lQ.

Conceptul innovator va aduce milioane de fani mai aproape de idolii lor de pe teren, oferind dezbateri, imagini şi reacţii pentru cele mai importante momente din Brazilia, atât de pe teren, cât şi înafara lui. Seria de 6 show-uri va fi lansată pe data de 12 iunie şi va fi difuzată pe durata campionatului. Ultimul show va fi difuzat pe data de 12 iulie, odată cu finala Cupei Mondiale din Brazilia.

Alături de interviurile cu fotbalişti de renume mondial şi de întrebările venite din partea fanilor, ”The Dugout” va include scene şi din culise cu echipele adidas şi iubitorii de fotbal din Brazilia, alături de clipuri cu produsele adidas şi concursuri pentru fani.

Rob Hughes, Senior PR Manager în cadrul adidas Football a afirmat, “’The Dugout este un concept extrem de îndrăgit în cadrul adidas, care aduce împreună cele mai mari talente din fotbal, la un click distanţă, pe YouTube. Difuzărle le vor oferi fanilor din întreaga lume ocazia de a participa la conversaţiile globale pe marginea Cupei Mondiale din Brazilia. Acest show dedicat fotbalului va ilustra modalitatea în care fanii vor putea întâlni cele mai mari nume din fotbalul mondial şi va deveni un reper al competiţiei.”

Lucas Watson, VP, Global Brand Solutions în cadrul YouTube a afirmat, “Streaming-ul în direct realizat de adidas este un exemplu prin care YouTube devine o platformă care îi uneşte pe iubitorii fotbalului din întreaga lume. Cu oaspeţi de renume mondial şi acces direct la transmisiuni, show-ul va aduce adidas şi YouTube în centrul conversaţiei legate de Cupa Mondială.  Ştim că fanii aşteaptă cu nerăbdare momentul în care acţiunea se va dezlănţui şi conţinutul va fi o parte esenţială din experienţa oricărui spectator al Cupei Mondiale din Brazilia.”

Noua iniţiativă o urmează pe cea în care adidas a facut un parteneriat cu Google pentru lansarea clipului ofical pentru Cupa Mondială din Brazilia. Lansat pe data de 24 mai, spotul aduce în cadrul final posibilitatea de a alege între “allin” şi “nothing” prin intermediul unor butoane speciale. Prin accesarea butonului “all in” utilizatorii se pot conecta la tot conţinutul pe care adidas îl oferă de-a lungul Cupei Mondiale pe Twitter. Accesarea butonului ”nothing” îi dezabonează pe utilizatori de la conţinutul adidas de pe durata turneului. 
 

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite