Record de audienţă în România la Turul Franţei, una dintre cele mai populare competiţii de ciclism din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Froom
Froom

Eurosport şi-a consolidat statutul de lider pe piaţa ciclismului odată cu transmisiunile Turului Franţei din acest an.

2017 a fost primul an în care au fost transmise integral toate etapele din Turul Franţei. Fiecare minut al fiecărei etape a putut fi văzut de telespectatorii Eurosport şi de utilizatorii platformei online Eurosport Player. Pe parcursul celor trei săptămâni de cursă, au putut fi urmărite 25 de ore în plus din marea competiţie, faţă de 2016.

Eurosport a înregistrat o audienţă medie de 785.000 de telespectatori/minut (în 10 teritorii: Germania, Polonia, România, Regatul Unit, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia şi Spania) pe parcursul celor 21 de etape, o creştere de 10% faţă de ediţia de anul trecut. Fanii ciclismului din România au contribuit la rândul lor la această realizare. Ediţia din acest an a fost cea mai urmărită pe teritoriul ţării din 2009 încoace, creşterea faţă de 2016 fiind de 6%.

Etapa a 13-a a Turului, cea de la Saint-Girons la Foix câştigată de Warren Barguil de Ziua Naţională a Franţei, a înregistrat cea mai mare audienţă a unei etape din 2013 până în prezent, la nivelul Europei, cu o medie de 1.2 milioane de telespectatori/minut.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Am fost copleşiţi de numărul de mesaje venite de la fani pe întreg continentul, mesaje de susţinere a transmisiei Turului Franţei din acest an. Aceste cifre sunt dovada acestor sentimente.”

„Am dovedit, încă o dată, dacă mai era nevoie, că suntem Gazda Ciclismului şi dorim să arătăm ce se întâmplă, dar şi de ce se întâmplă. Fie că este vorba de analizele experţilor noştri, explicaţii sportive şi tehnice, ne dorim să acoperim competiţia din cât mai multe perspective.”
Eurosport va continua să transmită cele mai importante competiţii de ciclism şi va acoperi în întregime toate etapele Turului Franţei până în 2023.

·         Numărul de telespectatori a crescut cu 10% faţă de 2016

·         În România, ediţia de anul acesta a înregistrat cea mai mare audienţă din 2009 până în prezent

·         Ediţia de anul acesta a inclus cea mai urmărită etapă din 2013 până în prezent

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite