Reacţia Wizz Air după ce o pasageră care zbura de la Bucureşti la Milano a povestit că aeronava a oprit puţin la Sofia, ca să lase un angajat
0Reprezentanţii companiei Wizz Air au oferit precizări referitoare la zborul Bucureşti - Milano de pe 25 noiembrie, care a avut o aterizare neprevăzută la Sofia şi despre care adevarul.ro a scris că stewardesa le-a explicat pasagerilor că „au oprit puţin să lase un coleg“.
„Zborul Wizz Air W6 3131 de la Bucureşti la Bergamo din 25 noiembrie a efectuat o oprire tehnică la Sofia din raţiuni operaţionale, pentru a minimiza efectele altor perturbări locale, cauzate de vreme. Zborul a aterizat în condiţii normale şi la scurt timp şi-a continuat drumul spre Bergamo. Aeronava a ajuns la Aeroportul Bergamo cu o întârziere de 2 ore şi 30 de minute. Wizz Air îşi cere scuze tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconveniente cauzate“, se arată în comunicatul emis adevarul.ro de reprezentanţii companiei.
Sâmbătă, o pasageră a relatat, pentru „Adevărul“, că în drumul spre Milano aeronava care a decolat de pe Aeroportul Otopeni a aterizat şi la Sofia. „O stewardesă ne-a explicat: «ne cerem scuze, dar am oprit puţin să lăsăm un coleg». Nu ne-a anunţat nimeni când am decolat că mai avem o oprire la Sofia. Oamenii n-au făcut scandal, restul pasagerilor râdeau“, a povestit pasagera.
Te-ar putea interesa şi:
Avertisment: Ofertele cu bilete gratuite de la Wizz Air, care circulă pe Facebook, sunt ţepe
Pasagerii Wizz Air nu mai plătesc taxe pentru bagajele de mână