Articol publicitar

Fundaţia Telekom Romania lansează campania de strângere de fonduri „Împreună pentru români”

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

În perioada 5 octombrie – 5 decembrie 2015, Fundaţia Telekom Romania organizează campania de strângere de fonduri „Împreună pentru români”, cu scopul de a sprijini 8 organizaţii să implementeze proiecte care adresează unele dintre cele mai importante problemele sociale ale societăţii româneşti.

Opt organizaţii vor fi ajutate să strângă fondurile necesare pentru implementarea proiectelor lor

Proiectele înscrise pe site-ul Fundaţiei Telekom Romania acoperă mai multe domenii, precum educaţie, protecţie socială şi mediu

„Demarăm acest program cu o metodă de strângere de fonduri care să fie la îndemâna tuturor românilor. Prin solidaritate, avem încredere că vom reuşi să contribuim împreună, astfel încât toate cele opt proiecte să poată fi implementate. Este suficient ca doar 20.000 de români să doneze fiecare câte 2 euro şi opt proiecte, semnalate tot de români ca fiind relevante, prind viaţă. Printr-un efort mic, dar împreună, putem să ne aducem aportul nostru la societatea din care facem parte”, declară Ruxandra Vodă, Membru în Consiliul Director al Fundaţiei Telekom Romania.

Cele 8 proiecte înscrise în campania de strângere de fonduri sunt:

  • „O mamă şi pentru mine” al Fundaţiei Bambini in Emergenza – proiectul îşi propune să găsească pentru un număr de 20 de copii o „mamă” (asistent maternal), care să-i primească cu afecţiune şi să le ofere o creştere sănătoasă şi armonioasă;
  • „Reciclează-ţi telefonul pentru educaţie!” al Asociaţiei EcoStuff – acest proiect atrage atenţia asupra importanţei colectării selective a deşeurilor de mici dimensiuni, printr-o competiţie sportivă neconvenţională de aruncat telefonul mobil, care se va desfăşura în aer liber, în Timişoara şi se adresează tuturor categoriilor de vârstă;
  • Proiectul „Dezvoltarea abilităţilor copiilor cu autism” al Asociaţiei Horia Moţoi are ca scop îmbunătăţirea abilităţilor sociale şi de imitaţiei ale copiilor cu tulburări de spectru autist, prin joacă;
  • „Fii VoluKom-Voluntar pentru a Lume KOMpletă” al Organizaţiei Hospice Casa Speranţei – proiectul are ca prim obiectiv creşterea gradului de consţientizare a comunităţii asupra nevoii de îngrijire paliativă a grupurilor de copii şi adulţi diagnosticaţi cu boli incurabile din judeţul Braşov;
  • „Fiecare Copil în Grădiniţă, PREZENT prin tehnologie” al Asociaţiei OvidiuRo – este un proiect pilot de monitorizare electronică în timp real a prezenţei copiilor din medii defavorizate, prin dotarea câtorva grădiniţe din cele 11 judeţe în care se desfăşoară programul cu tablete electronice. Sistemul are la bază o aplicaţie de monitorizare a prezenţei, dezvoltat special pentru acest proiect. Programul Fiecare Copil în Grădiniţă aduce la grădiniţă cei mai săraci copii din 43 de comunităţi rurale din România şi schimbă viitorul comunităţilor;
  • ”Patrula de Reciclare”, programul naţional de educaţie de mediu al Asociaţiei RoRec îşi propune să realizeze şi să distribuie aplicaţia gratuită DEEECollect. DEEECollect va veni în ajutorul tuturor celor care doresc să scape de aparatele electrice vechi sau stricate şi va susţine eforturile miilor de elevi şi profesori care promovează colectarea responsabilă a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice (DEEE);
  • Proiectul „Nu există scuză pentru abuz” al Asociaţiei Touched România are ca obiectiv conştientizarea comunităţii despre amploarea şi efectele fenomentului de violenţă în familie şi ajutorarea a cel puţin 20 de victime ale violenţei domestice (femei şi copii) să depăşească situaţia de criză, să găsească un adăpost pentru a fi în siguranţă, să îşi obţină documentele necesare pentru reintegrarea în societate;
  • „Tutorii şi mentorii te învaţă să reuşeşti!” al Fundaţiei United Way Romania – un program de mentorat şi tutorat, prin care 1.500 de copii şi tineri din comunităţi sărace sunt ajutaţi să termine şcoala şi să se pregătească pentru viaţa profesională.

Toate persoanele care doresc să doneze sunt invitate să acceseze site-ul www.fundatiatelekomromania.ro, secţiunea Finanţări prin donaţii, unde pot afla mai multe informaţii despre cele 8 proiecte şi le pot susţine prin donaţii.

Telekom Romania a pus la dispoziţia fiecărei organizaţii câte două numere de teledon, de 2 şi respectiv 5 euro şi o linie de sms de 2 euro prin care se pot face donaţii pe parcursul campaniei de strângere de fonduri. Numerele de teledon pentru fiecare campanie se găsesc aici.

Despre Fundaţia Telekom Romania

Fundaţia Telekom Romania este o organizaţie non-profit care susţine diferite categorii de persoane aflate în situaţii speciale, cauze sociale, copii diagnosticaţi cu boli grave, tineri talentaţi şi răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităţilor naturale.

Fundaţia îşi propune să identifice, prin interacţiune directă cu angajaţii si comunitatea, zonele şi categoriile sociale care au nevoie prioritar de suport şi să răspundă nevoilor reale ale acestora în timp util.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experienţă completă şi inedită: servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet fix de până la 1Gbps şi televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum şi conţinut de calitate şi exclusivităţi – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziţia Telekom Romania de lider în furnizarea de soluţii complete de telecomunicaţii şi IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La începutul lunii septembrie 2015, aproximativ 150.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe şi peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, Internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii IT&C pentru clienţi din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de ţări şi are circa 228.000 angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

FUNDAŢIA TELEKOM ROMANIA

Telefon: +40 21 400 5236

E-mail: ionela.paunica@telekom.ro

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite