Cum ajung epavele pe drum, o nouă metodă. Maşinile făcute praf, reparate cu piese demontate de pe alte limuzine furate de firme de închirieri din Occident

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Samsarii de maşini au inventat o nouă metodă de a repune pe drum maşinile accidentate grav, ajunse pagubă totală. Este vorba de repararea acestora cu piese de schimb rezultate din demontarea unor modele identice aduse la comanda din Occident, după înşelarea unor firme de închirieri. Practic, maşinile, toate modele scumpe, sunt furate la comandă de la companiile “rent a car”.

Procurorii PÎCCJ au anihilat şi trimis în judecată o astfel de grupare formată din 11 persoane. Banda a fost formată şi condusă de Daniel Arnăutu.

În cadrul acestei grupări organizate, fiecare membru avea roluri bine determinate (de finanţator, recrutor, respective, transportator sau mecanic) în “înfăptuirea unui plan infracţional prestabilit şi bine structurat”, susţin procurorii DIICOT.

Printre altele, ca metodă de lucru, membrii bandei achiziţionau la preţuri mici vehicule care au suferit daune majore în urma unor accidente de circulaţie şi în cazul cărora proprietarii ori societăţile de asigurări au renunţat la repararea lor din cauza costurilor foarte mari, care ajungeau la peste 50% din valoarea de piaţă a autovehiculului.

Maşinile respective erau identice ca marcă, model şi an de fabricaţie cu cele furate de la companiile de închirieri din Germania sau Spania. Membrii grupului reparau autovehiculul avariat folosind piesele luate de pe autovehiculul deturnat de la societăţile de închirieri, iar autovehiculul rezultat era valorificat la valoarea reală de piaţă.

Cumpărătorii nici măcar nu ştiau că au achiziţionat o maşină ieşită dintr-un vehicul făcut parf şi unul furat din Occident, întrucât avea „identitatea” celui avariat. Aşa au ajuns în România cinci autoturisme de lux furate de la companii din Germania şi opt din Spania.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite