Mesajul dur al unui student către şefii Metrorex: „M-au lovit dispreţul şi bătaia de joc pe care le afişaţi faţă de noi“

Mesajul dur al unui student către şefii Metrorex: „M-au lovit dispreţul şi bătaia de joc pe care le afişaţi faţă de noi“

Fotografie făcută la coada pentru abonamente din staţia de la Piaţa Unirii FOTO Facebook/Victor Cioabă

Un student revoltat de timpul îndelungat pe care trebuie să-l petreacă la rând pentru a-şi procura un abonament cu reducere la metrou a postat pe Facebook un mesaj devenit viral, adresat conducerii Metrorex.

Conducerea Metrorex este acuzată de comportament dispreţuitor faţă de elevi şi studenţi, nevoiţi să stea la cozi uriaşe pentru a-şi putea procura abonamente la preţ redus cu 50%, de care beneficiază conform legii.

În ciuda numărului uriaş de elevi şi studenţi care învaţă în Bucureşti, singurul punct din care pot fi cumpărate tichetele speciale este deschis în staţia de metrou din Piaţa Unirii.

De la începutul anului, au existat nenumărate plângeri la adresa sistemului învechit al Metrorex, iar mesajul unui student a devenit viral pe Facebook, cu aproape 7.000 de like-uri. Redăm, mai jos, mesajul critic semnat pe care şi l-a asumat un tânăr pe nume Victor Cioabă:

"Stimată conducere Metrorex,

Am tot amânat momentul în care am să iau telefonul în mâna (da, aţi citit bine, telefonul, pentru că nouă, ăstora tineri, ne place să facem totul de pe telefoane) şi să vă adresez un scurt mesaj cu care sunt sigur că rezonează mulţi dintre cei ca mine.

Că să nu vă plictisesc cu detalii inutile, am să va spun doar că sunt un student că oricare altul la o facultate din Bucureşti şi că, după cum puteţi ghici, sunt un client fidel al serviciilor dumneavoastră de transport. Încă din şcoală generală am petrecut ore-n şir printre pereţii de marmură şi de gresie ale staţiilor Metrorexului.

Astăzi însă, am fost trezit la realitate din aceste amintiri nostalgice în momentul în care, ca un călător corect, am vrut să îmi reînnoiesc abonamentul lunar de metrou. Este de prisos să încep să povestesc cum, pe parcursul anilor, am acceptat mărirea nejustificată a preţurilor acestor abonamente, desfiinţarea anumitor titluri de călătorie, în fine, detalii neimportante!

Ceea ce m-a lovit cu adevărat este dispreţul şi bătaia de joc pe care le afişaţi faţă de noi, elevii şi studenţii. Stupefiat am constatat că trebuie să stau la o coadă de cel puţin o oră pentru a-mi putea procura abonamentul cu 50% reducere. O coadă care îmi aduce aminte de o perioada ce precede anii în care trăim, cred că se numea comunism, nu? Dumneavoastră să-mi ziceţi..."

 

 

citeste totul despre: