Transregio Chindia (Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia), şanse uriaşe de a primi finanţare şi de a fi reabilitat

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Proiectul Trans-Regio A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia este stabilit la un cost estimat de 103,73 milioane de euro şi are o lungime de aproximativ 131 de kilometri
Proiectul Trans-Regio A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia este stabilit la un cost estimat de 103,73 milioane de euro şi are o lungime de aproximativ 131 de kilometri

Transregio Chindia A1 (Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia) a primit cel mai mare punctaj în forma aprobată a Master Planului General de Transport al României. Proiectul Trans-Regio A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia este stabilit la un cost estimat de 103,73 milioane de euro şi are o lungime de aproximativ 131 de kilometri.

Ionut Savoiu

"Am analizat conţinutul Master Planului General de Transport al României aprobat pe 14 septembrie a.c. şi am constatat cu satisfacţie că eforturile depuse de-a lungul timpului pentru a conştientiza factorii de decizie din Mininisterul Transporturilor nu au fost în zadar. Se confirmă justeţea solicitării dâmboviţenilor prin faptul că aceste tronsoane au fost comasate într-un singur proiect de drum de tip transregio, intitulat Chindia A1 - Titu - Bâldana - Târgovişte – Sinaia, întrunind un punctaj maxim în categoria sa, respectiv 4.20, devansând astfel alte 22 de drumuri transregio, precum Piteşti - Rm. Valcea – Racoviţa, Brăila - Slobozia - Călăraşi – Chiciu, Constanţa - Vama Veche, Iaşi - Vaslui – Bacău, Braşov - Sighişoara - Tg, Mureş, Arad – Oradea sau Oradea - Satu Mare", precizează deputatul PSD, Ionuţ Săvoiu.

De precizat este faptul că alături de lărgirea la 4 benzi a tronsoanelor DN 7 Titu – Bâldana, DN71 Bâldana – Târgovişte, regăsim tronsonul nou A1 Titu cu profil cu 4 benzi şi modernizarea sectorului de drum Târgovişte – Sinaia, toate acestea având asigurată astfel finanţare în perioada 2014-2020. 

"Pe de altă parte sunt total dezamăgit că centurile ocolitoare ale Oraşului Găeşti şi Municipiului Târgovişte nu le regăsim în lista de variante ocolitoare, fiind incluse în proiectul de drum expres Găeşti - Târgovişte - Ploieşti - Buzău - Brăila cu orizont de realizare în perioada 2021 – 2023. Cred cu tarie că cele două variante ocolitoare merită decalate ca termen de realizare, chiar şi cu un profil restrâns la 2 benzi, aşa cum am solicitat prin ultima întrebare adresată în luna iunie a acestui an Ministrului Transporturilor", a mai precizat Săvoiu.

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite