Ameninţări de la Uzina Dacia, la estimarea termenului finalizării Autostrăzii Piteşti-Sibiu: Protestele, singura soluţie de realizare a tronsonului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Reprezentanţii Companiei de Drumuri nu s-au arătat încrezători în finalizarea proiectului până în 2020
Reprezentanţii Companiei de Drumuri nu s-au arătat încrezători în finalizarea proiectului până în 2020

Aseară, într-o dezbatere publică organizată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Argeşul a ales, dintre cele cinci variante, cel mai avantajos traseu al autostrăzii Piteşti-Sibiu.

S-a optat pentru varianta 1, considerată cea mai viabilă din punct de vedere economic şi ca distanţă: Piteşti - Curtea de Argeş - Şuici - Perişani - Racoviţa – Câineni - Boiţa - Tălmaciu - Vestem, cu noduri la Tigveni, Şuici şi Racoviţa.

Reprezentanţii Companiei de Drumuri nu s-au arătat încrezători în finalizarea proiectului până în 2020, deşi au afirmat că, „până în 2020, va trebui să se termine construirea autostrăzii“. Costurile estimate se ridică la circa 1,8 miliarde euro pentru construirea autostrăzii. 

Dacă licitaţia va fi contestată, întârziereile vor fi inevitabile, astfel că autostrada va fi gata abia în anul 2023.

Viceliderul Sindicatului automobile Dacia, Ion Iordache, a spus că astfel de dezbateri sunt doar praf în ochi, că Renault „va stinge motoarele la Dacia în 2020”, concluzionând că singura soluţie de realizare a tronsonului Piteşti-Sibiu sunt protestele la adresa actualului Guvern condus de Dacian Cioloş.

Piteşti



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite