“Linia Fierbinte”. Problemele sistemului de termoficare pot fi semnalate prin TelVerde
0
Întâlnire fierbinte între preşedinţii de asociaţii de proprietari şi reprezentanţii Termoficare şi Electrocentrale.După acest an lung, plin de restricţii în furnizarea serviciilor, cele două conduceri ale regiilor locale au venit cu o ofertă de îmbunătăţire a comunicării cu clienţii.
Astfel, Termoficare Oradea a anunţat introducerea unui număr TELVERDE – 0800-070800, la care cetăţenii pot suna pentru a anunţa problemele apărute în sistemul de termoficare a oraşului. De asemenea, pe noua pagină de internet a Societăţii Termoficare Oradea, http://termoficareoradea.webidea.ro/, orădenii pot afla ce avarii au survenit şi când se va relua furnizarea agentului termic, precum şi programarea întreruperilor serviciilor. Pe această pagină se poate verifica şi situaţia restanţelor şi a restanţierilor.
Totodată, se pot programa online pentru audienţe la conducerea companiei.A fost prelungit programul de lucru cu clienţii al societăţii Termoficare Oradea, , de la 7.30 la 20.00.
“Planul de investiţii a fost îngreunat de faptul că 60%-70% din activitatea noastră se rezumă la avarii. Zilnic am avut două-trei avarii”, a declarat Mihai Cabai. Acesta a amintit faptul că nici planul de realizare a reţelelor de recirculare apă caldă nu a fost îndeplinit. Pe viitor, orădenii au fost informaţi că se doreşte introducerea citirii la distanţă a contoarelor.
Investiţii viitoare au fost anunţate pe Vasile Alecsandri, în Nufărul, unde va fi montată la fiecare scară câte o centrală. De asemenea, până la finele anului 2015, trebuie pusă în funcţiune noua centrală pe gaz.
O altă problemă este Legea 121/2014 care impune, până în 2016, contorizarea apartamentelor. Acest aspect a ridicat unele obiecţii, preşedinţii de asociaţii recunoscând că repartitoarele nu sunt dorite de către consumatori.
“Aceste repartitoare nu au dat rezultatul scontat, nu au creat economii, ci doar disconfort”, a remarcat preşedintele Asociaţiei Şelimbărului.
Marea nemulţumire a preşedinţilor e legată de faptul că pentru a se putea bucura de apă caldă, consumatorul trebuie să aştepte 10-15 minute. Toate aceste aspecte au fost consemnate de către reprezentanţii celor doi operatori, care au promis că vor încerca să le rezolve.