Cel mai căutat aquapark din Transilvania, luat cu asalt de turişti. Cum se vor elimina cozile de la intrare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La aproape un an de la inaugurare, Aquaparkul Nymphaea din Oradea a devenit cel mai căutat aquaparc de distracţie din Transilvania, în detrimentul celor de dincolo de graniţă, din Ungaria.

Inaugurat în septembrie 2016, aquaparcul Nymphaea, întins pe şapte hectare, cu 15 bazine, tobogane uriaşe, terase, restaurante, saune şi săli de masaj, jacuzzi etc., este luat cu asalt în special în week-enduri şi la sărbători atât de bihoreni cât şi de locuitori din judeţele învecinate, când pur şi simplu se formează cozi la intrare.

 Cel mai mare aquaparc din Transilvania a devenit şi cel mai căutat, ilustrat prin numărul de 110.000 de vizitatori de la începutul anului până în 12 iunie. Liviu Andrica, directorul Administraţiei Domeniului Public, susţine că 70% din vizitatori sunt din Cluj, 20% din alte judeţe şi 10% din Bihor. 

“Cel mai important aspect al acvaparcului nostru este numărul de vizitatori. Ne bucurăm să spunem că mare parte din cei care mergeau, în trecut, în Ungaria pentru parcurile de distracţie acum se opresc la Oradea. Cu tot afluxul de clienţi, nu facem rabat de la calitate, chiar dacă sunt clienţi care nu pot să intre în acvaparc. Deşi banii sunt bine-veniţi, nu depăşim capacitatea de 1.850 de locuri vara, ca să oferim condiţii cât mai bune oaspeţilor”, a spus Andrica. 

Managerul a mărturisit că bucuria sa cea mai mare a fost ca, a doua sau a treia zi, să-i reîntâlnească pe câţiva dintre cei care stăteau la rând şi nu au reuşit să intre, dar care l-au felicitat spunând: “Domnule, faceţi bine ceea ce faceţi. Decât să ne înghesuiţi, ca sardelele în cutie, e mult mai bine să avem condiţii. Vom mai veni şi altădată”. 

Directorul ADP a subliniat un alt aspect important al gestionării parcului de distracţii, anume faptul că, după toate probabilităţile, chiar din primul an de funcţionare vor reuşi să ducă aquaparcul pe profit, în condiţiile în care nu au primit subvenţii de la municipiul Oradea. Potrivit acestuia, cifra de afaceri a acvaparcului este de 1,1 milioane de euro. 

“Noi suntem singura societate a municipiului Oradea care, de la 1 ianuarie 2017, nu beneficiază de subvenţii”,  a declarat directorul ADP, Liviu Andrica. 
Ca măsuri de optimizare a serviciilor, conducerea parcului a anunţat posibilitatea achiziţionării în avans a biletelor, online, de pe site-ul www.aquapark-nymphaea.ro, dar şi de la casierii. Pentru a evita aglomeraţia din zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, în aceste zile nu se eliberează bilete pentru trei ore, ci doar pentru o zi întreagă sau, în limita locurilor libere, bilete de la ora 17,00. 

Complexul Wellness Termal Nymphaea Oradea este cea mai mare investiţie publică de acest gen din România, derulată de Primăria Oradea, construit printr-un megaproiect de 88,3 milioane de lei, contribuţia Primăriei Oradea fiind de 38,9 milioane de lei, iar diferenţa, fonduri europene prin POR 2007-2013.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite