Reparaţiile pe cel mai aglomerat drum naţional din vestul ţării s-au încheiat, dar problemele şoselei au rămas
0
Cel mai aglomerat tronson al şoselei Deva – Lugoj rămâne şi unul dintre cele mai degradate drumuri naţionale din vestul ţării, chiar dacă Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara anunţă finalizarea unor ample lucrări de reparaţii.
Reparaţiile pe suprafeţe întinse de pe DN 68A Deva – Lugoj, în zona Coşava – Coşeviţa s-au finalizat mirecuri, a informat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara. De dimineaţă a fost turnat covorul de mixtură asfaltică pe câteva sute de metri, la limita judeţelor Hunedoara şi Timiş, iar drumarii au anunţat că au fost retraşi muncitorii şi utilajele de pe traseu şi că s-au ridicat restricţiile impuse de lucrări.
„În luna august, se va mai interveni cu reparaţii doar în situaţii punctuale. Insistăm cu rugămintea de a circula cu atenţie, întrucât drumul este foarte aglomerat în prezent, şi pe respectarea regulilor de circulaţie”, a informat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara.
Covorul asfaltic nou acoperă doar 1 - 2 kilometri din cei 40 de kilometri ai tronsonului Margina – Ilia, cel mai aglomerat şi degradat al şoselei Deva – Lugoj. Zilnic, peste 5.000 de maşini, multe de mare tonaj, circulă pe sectorul de drum naţional care străbate o zonă deluroasă şi împădurită, cu multe serpentine.

Tronsonul va fi dublat de Autostrada Deva – Lugoj, aflată în şantier de patru ani. Loturile III şi IV ale autostrăzii vor fi realizate până la finalul acestui an, potrivit celor mai optimiste previziuni ale antreprenorilor, în timp ce până realizarea altor aproximativ 15 kilometri din Lotul II, în aceeaşi zonă, unde vor fi construite două ecoducte, şoferii vor mai avea de aşteptat câţiva ani.
Vă recomandăm să citiţi şi: