Firma unui român de 31 de ani a câştigat Timmy Awards 2018, trofeu pe care în trecut l-au primit Facebook şi Linkedin

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Codrin Arsene şi Trofeul Timmy 2018 FOTO Arhiva personala
Codrin Arsene şi Trofeul Timmy 2018 FOTO Arhiva personala

Firma se numeşte Digital Authority Partners, are sediul în Chicago (SUA), are 50 de angajaţi şi contracte în peste 200 de ţări. Managerul şi proprietarul acesteia este Codrin Ştefan Arsene (31 de ani), un tânăr originar din Galaţi.

O companie din SUA, fondată şi condusă de un român în vârstă de doar 31 de ani, a reuşit performanţa de a-şi adjudeca prestigiosul Trofeu Timmy, ediţia 2018.

„Cu mare bucurie anunţăm că Digital Authority Partners a câştigat trofeul 2018 pentru diversitate la locul de muncă în Chicago. Suntem copleşiţi, entuziasmaţi şi onoraţi să primim acest premiu şi să intrăm, alături de Linkedin, Facebook, Venmo, Salesforce şi Capital One, în rândul celor mai diverse echipe de tehnologie din America. Într-o industrie plină de practici de angajare părtinitoare şi culturi de lucru imperfecte, suntem bucuroşi să fim recunoscuţi ca o companie inovatoare. Suntem o echipă puternică de 50 de visători, perturbatori şi inovatori. Şi suntem aici pentru a ajuta toţi angajaţii, clienţii şi colaboratorii noştri să aştepte un viitor mai bun, mai corect şi mai luminos. Nu puteam fi mai mândri de tot ceea ce am realizat şi încântaţi de ceea ce urmează să vină!”, a scris Codrin Ştefan Arsene, fondatorul companiei, într-o postare pe pagina sa de Facebook.

Compania Digital Authority Partners a fost nominalizată la categoria „Cel mai divers şi inovativ loc de muncă”, are sediul în Chicago, Illinois (SUA) şi se ocupă de consultanţă şi IT. Proprietarul firmei este Codrin Arsene (31 de ani), un român din Galaţi care se află în America de 12 ani. Trofeul amintit a mai fost câştigat în trecut de companii renumite precum Facebook, LinkedIn sau TripAdvisor.

Cu ce s-a remarcat compania condusă de român

„Modul de angajare la Digital Authority Partners (N.R: firmă înfiinţată în 2015 de Codrin, împreună cu doi colegi de muncă) este complet unic. O să pară ciudat, dar noi nu ne uităm niciodată la CV, la slujbele anterioare sau la scrisoarea de intenţie. Când oferim o slujbă la noi, toţi aplicanţii primesc un link către un formular Google care include o listă de sarcini. Acestea au fost deja completate de un angajat al nostru, pentru un client, deci avem un punct de plecare. Vrem să vedem cum face faţă o persoană jobului de zi cu zi al unui alt angajat din echipă, pe baza unei sarcini care a fost deja probată în trecut”, explică românul maniera de recrutare aleasă.

Codrin a oferit şi exemplul angajării, în decembrie 2017, a unui analist de marketing, post pentru care au aplicat peste 400 de oameni. „Am primit doar 80 de răspunsuri la test, probabil unii au crezut că nu este important ce le cerem. Apoi, fiecare răspuns a fost judecat în mod independent de patru oameni din companie, care au evaluat răspunsurile la fiecare sarcină pe o scară de la 1 la 5. În final, am intervievat doar patru persoane, care au obţinut cele mai mari scoruri”, a explicat Codrin.

Absolut fabulos este că persoana angajată finalmente pentru că a rezolvat cel mai bine sarcinile specifice de serviciu este o domnişoară care de fapt nu avea nicio experinţă în marketing. „În ultimii zece ani lucrase ca vânzătoare la un raion de cosmetice. Pe un model de recrutare obişnuit, nici nu ar fi fost invitată la un interviu, însă pentru noi s-a dovedit omul perfect, căci a avut rezultate mai bune decât toţi ceilalţi candidaţi, unii cu mare exeperinţă în marketing”, povesteşte Codrin.

El este de părere că actualul sistem de recrutare, bazat pe CV şi experienţă, este nepotrivit, irelevant, pentru companiile care doresc să fie inovative. „Cei mai mulţi dintre angajaţii noştri veniţi din alte zone de business au performanţe profesionale mult mai bune decât alţii care vin din acelaşi domeniu. Este o dovadă a faptului că oamenii care primesc o şansă pe care în mod normal n-ar fi primit-o pun mult mai mult suflet, perseverenţă şi efort”, spune românul.

Despre Codrin Arsene

Are 31 de ani şi este născut în oraşul Târgu Bujor din judeţul Galaţi, într-o familie cu îndelungată tradiţie didactică.  A studiat la cele mai prestigioase colegii din Galaţi: la Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri” şi Colegiul Naţional „Costache Negri”, perioadă în care a cochetat şi cu presa, fiind un activ jurnalist la un ziar local ce avea o pagină pentru adolescenţi.

La vârsta de numai 18 ani (în 2005) a devenit cel mai tânăr reprezentant oficial al Programului „Clean Up the World”, iniţiat şi susţinut de Organizaţia Naţiunilor Unite (ONU) prin Departamentul de Mediu.

A plecat la Universitatea din Chicago (SUA) la vârsta de 19 ani (în 2006), după ce a primit o bursă specială de la Guvernul României  un program care se anunţa extrem de incitant pentru viitorul ţării). A absolvit 2010, ca şef de promoţie, la două specializări: Ştiinţe Politice şi Studii Internaţionale. Are şi un master în comunicare.

Înainte de a pune bazele propriei afaceri, a lucrat pentru cunoscutele multinaţionale de IT Sears şi Ricoh.

Galaţi



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite