Untold câştigă alte două premii importante. Care este cea mai eficientă şi inovativă campanie media din 2015

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La unul dintre cele mai prestigioase evenimente din industria marketingului şi comunicării din România, campania „Pay with blood“ a Festivalului Untold a luat două premii SILVER, unul la categoria „GoodWorks EFFIE-Non-Profit“ şi al doilea la categoria „Media Innovation“.

Campania „Pay with blood“ a Festivalului Untold câştigă anul acesta alte două premii. La Romanian EFFIE Awards, unul dintre cele mai prestigioase evenimente din industria marketingului şi comunicării din România, eveniment ajuns la a 13-a ediţie, campania „Pay with blood“ a luat două premii SILVER, unul la categoria „GoodWorks EFFIE-Non-Profit“ şi al doilea la categoria „Media Innovation“. 

Potrivit organizatorilor Untold, „Pay with Blood“ a fost declarată cea mai eficientă şi cea mai inovativă campanie de media a anului 2015: „De la lansarea campaniei şi până în prezent, «Pay with blood» a fost nominalizată în competiţii internaţionale importante şi a câştigat cele mai atractive premii ale industriei: 5 nominalizări la Golden Drum şi două premii Silver Drum la categoriile New, Innovative şi Public Relations, Gold pentru Media şi Bronz în Public Relations la The European Awards for Creative Excellence. În iunie 2016, «Pay with blood» a adus României, două premii la cea mai prestigioasă competiţie a industriei creative, Cannes Lions, un SILVER LION în PR şi un BRONZE LION în MEDIA“.

După succesul neaşteptat din 2015, cei de la Untold au reluat în 2016 campania de donare de sângedar într-o cu totul altă identitate. „În plus, Untold împreună cu singura platformă tehnologică de donare de sânge din România, Şi Eu Donez, au pus bazele primei Reţele a Donatorilor Benevoli de Sânge“, mai spun organizatorii.

Untold 2016 a avut loc între 4 şi 7 august la Cluj, unde a adunat peste 300.000 de participanţi. Pe scenele festivalului au urcat peste 150 de artişti internaţionali de renume. În 2015, festivalul a fost declarat Best Major Festival în cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaştere de care se bucură manifestarea a venit din partea celui mai de seamă reprezentant naţional al industriei de marketing şi comunicare, International Advertising Association Romania care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.

Mai puteţi citi:

Culisele finanţării cu 6 milioane de euro a Festivalului Untold: „Ne-am dorit să nu mai planeze niciun fel de suspiciune“

FOTO VIDEO Cum se distrează românii pe celebra piesă a lui Scooter „How much is the fish“

FOTO Festivalul Untold, prin ochii tinerilor ajunşi la Cluj: „Zici că nu eşti în România“. Cum se obţine certificatul de transilvănean

FOTO VIDEO Hardwell şi Scooter urcă pe scena Untold 2016. Secvenţe electrizante din prima seară şi programul de vineri

Ieşire pe Facebook a unui politician cunoscut în Cluj: „La Untold se vehiculează invocarea AntiHristului şi colectarea energiei malefice“

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite