O agenţie din Cluj a intrat în reţeaua globală de agenţii publicitare independente AMIN
0Vitrina Advertising a devenit recent membră a reţelei globale de agenţii publicitare independente Advertising and Marketing International Network (AMIN), fiind prima dată când din această structură face parte şi o agenţie românească.
Agenţia clujeană Vitrina a fost selectată membru al AMIN ca urmare a experienţei de peste 21 de ani ca agenţie de publicitate full service, a reputaţiei în domeniu şi a standardelor calitative în serviciile oferite.
„Această afiliere ne creează deschidere la nivel global şi ne permite să le oferim actualilor noştri clienţi posibilitatea de a se promova oriunde doresc pe glob. De asemenea, apartenenţa la AMIN ne dă posibilitatea de a lucra cu clienţi internaţionali care doresc să intre pe piaţa românească. AMIN va însemna infuzie de know-how prin acces la cercetare şi metode noi de promovare”, a declarat Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising, citată de forbes.ro.
Alăturarea Vitrina Advertising la AMIN a fost încheiată la Budapesta, printr-un acord de parteneriat între Mihaela Rus şi doi reprezentanţi ai reţelei: Gergely Erdos (Ungaria) – vicepreşedinte AMIN şi René van Gameren (Olanda) – secretar general AMIN.
Înfiinţat în 1985, reţeaua AMIN cuprinde 36 de agenţii de pe patru continente - Europa, America, Asia şi Africa.
Vitrina Advertising a fost înfiinţată în 1992, are sediul în Cluj-Napoca şi are o reprezentanţă în Bucureşti. Printre clienţii săi se numără: Ambient, Banca Transilvania, Kastamonu Romania, EXIMTUR, Frisomat, Energobit, ATP Exodus, Billa, Caroli Foods, Wens Travel, Danfoss, Epinvest, EVW Holding, UBB Cluj, UTCN Cluj, USAMV Cluj, Laropharm, Metro, Michelin.
Mai puteţi citi: