Primăria Călăraşi, premiu pentru bune practici în cadrul serviciilor oferite cetăţenilor
0Primăria Călăraşi acordă o importanţă deosebită serviciilor oferite către cetăţeni, astfel că implementarea sistemelor de management public este nu doar o obligaţie legală, ci şi o cale spre o administraţie modernă şi eficientă. Primăria a fost premiată de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei.
Pentru bune practici în managementul calităţii, cuprinse în cadrul proiectului "Arta de a conduce - calitate şi control intern pentru o comunitate prosperă!", echipa Primăriei Municipiului Călăraşi a primit Diploma de bună practică în domeniul Management instituţional eficient – simplificare, eficienţă şi atractivitate.
De asemenea, buna practică a instituţiei fost inclusă în broşura proiectului, care conţine informaţii cu privire la experienţa şi rezultatele obţinute de organizaţiile publice din ţară şi străinătate ca urmare a utilizării unor instrumente de management al calităţii.
„Premiul pe care l-am obţinut se datorează muncii unei echipe alcătuită din toţi colegii mei din cadrul Primăriei. Le mulţumesc pentru implicare şi vă asigur că vom continua pe acest drum cu credinţa că vom obţine şi alte rezultate pozitive în beneficiul comunităţii noastre”, a declarat dna Simona Ungureanu, consilier în cadrul Direcţiei Juridice şi Administraţie Locală, reprezentantul managementului calităţii şi al controlului intern managerial la nivelul Primăriei Municipiului Călăraşi.
Vă recomandăm să citiţi şi: