Primăria Buzău va rămâne cu 60% din personal, conform reorganizării aprobate de Agenţia Naţionale a Funcţionarilor Publici

0
Publicat:
Ultima actualizare:
buzau

Noua organigramă a Primăriei Buzău, care a primit în urmă cu câteva zile avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, a ajuns în mapele consilierilor locali municipali. Conform documentului, aproape 40% dintre angajaţi ar urma să fie disponibilizaţi, cei mai mulţi fiind din rândul poliţiştilor locali.

Potrivit noului document, personalul Primăriei oraşului reşedinţă de judeţ se reduce cu 40%. Mai precis, din 799 de angajaţi din Palatul Comunal vor rămâne 494. Cea mai mare reducere se produce la Poliţia Locală, unde vor rămâne 138 de angajaţi dintre cei 447 care sunt acum. 

Conform organigramei Serviciului Ordine Publică a Poliţiei Locale, 21+2 şefi vor activa la Disciplină Rutieră, 13+2 şefi la Disciplină în Construcţii, 10+1 şef la „Dispecerat”. Celelalte 356 de posturi din schema de personal a Primăriei Buzău se regăsesc în diferite servicii, compartimente, direcţii şi birouri. 

Pentru fiecare post de conducere nou înfiinţat se va organiza concurs. O noutate importantă adusă de noua organigramă ar fi aceea că municipiul Buzău va avea un post de administrator public sau, aşa cum este denumit mai nou, de city-manager.

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite