FOTO Braşovul se promovează la Stuttgart cu Dracula şi cu vochere de cazare gratuite. România marşează pe tot ce înseamnă autentic

0
Publicat:
Ultima actualizare:
România are standul în zona centrală a Târgului de Turism de la Stuttgart. FOTOCristian Macedonschi.
România are standul în zona centrală a Târgului de Turism de la Stuttgart. FOTOCristian Macedonschi.

România se promovează zilele acestea la Târgul de Turism de la Stuttgart care va dura până pe 25 ianuarie. Braşovul marşează pe Dracula, dar oferă şi vouchere de cazare gratuite pentru străinii care vor să ajungă sub Tâmpa.

Braşovul este reprezentat în Germania de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului  şi de o agenţie de turism care oferă vouchere gratuite pentru cazare la Braşov. Voucherele sunt distribuite participanţilor la „roata norocului” în urma căreia pot beneficia de 2 tipuri de vouchere care oferă cazare pentru 2 persoane timp de 3 zile, cu mic dejun inclus sau cazare pentru 2 persoane timp de 3 zile, cu mic dejun şi zbor gratuit cu companii low cost. Beneficiarii trebuie să îşi plătească taxele de aeroport şi mesele. Participarea la program trebuie confirmată până la sfârşitul lunii ianuarie, iar oferta este valabilă pentru perioada 1 mai – 30 noiembrie. Braşovul este oraşul care atrage cei mai mulţi turişti străini în România.

Reprezentanţii Castelului Bran sunt şi ei la târg şi promovează mitul Dracula care continuă să suscite interes în rândul publicului. Un element de atracţie la standul Braşovului îl reprezintă şi păpuşa gonflabilă Dracula, alături de care participanţii la târg se pot fotografia.

Târgul de Turism de la Stuttgart este unul dinte cele mai mari din Europa. Numărul vizitatorilor estimat pentru această ediţie este de 240.000, ceea ce ar presupune 25.000 de vizitatori zilnic. În ultimii cinci a ani a votat ca fiind cel mai atractiv târg de turism din Europa. 

image

România merge pe autenticitate

România se prezintă în acest an la târg cu un program artistic special care are ca temă „România autentică”. Programul artistic este susţinut de Ovidiu Lipan Ţăndărică şi Nicolae Voiculeţ (care au fost desemnaţi ambasadori ai turismului românesc), împreună cu Marius Mihalache la ţambal, Mihai Nenita la vioară, Jezebel voce, Cristi Gram, chitara electrică, Josef Kappl, chitară bas şi cvartetul Amadeus. Aceştia au interpretat Ciocârlia într-o manieră unicat, Ovidiu Lipan Ţăndărică bătând toaca în cadrul momentului artistic. Prestaţia României a fost completată de o prezentare de modă inedită a creatoarei Liliana Turloiu, în care tinere românce au prezentat costumul popular tradiţional din colecţia „Zestrea”. Costumele prezentate sunt inspirate din creaţia sculptorului Constantin Brâncuşi.

România este reprezentată la stand de 20 de expozanţi veniţi din toate regiunile ţării. Prezenţa României ca ţară parteneră se bucură de interes din partea publicului german, având în vedere că la standul României, aflat în hala centrală a târgului, au loc o serie de evenimente care prezintă România şi atracţiile ei. Printre acestea se numără dansul căluşarilor - inclus în patrimoniul UNESCO, încondeiere de ouă, realizare păpuşi în port popular, olărit şi sculptură în lemn. Un alt element de atracţie este destinat reprezentantelor sexului frumos care pot să plece de la târg cu părul împletit în codiţe tradiţionale româneşti.

Pe aceeaşi temă:

Cetăţile Braşovului, pline de mister

Castelul lui Dracula, obiectivul turistic nr1 al României

Viscri satul vedetă al Braşovului

FOTO Trenuleţ pentru turiştii care vizitează rezervaţia de urşi de la Zărneşti. Sanctuarul, unic în Europa, adăpoteşte 73 de animale

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite