Castelul Bran şi centrul Braşovului, printre cele mai vizitate obiective turistice online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Castelul Bran şi centrul Braşovului sunt unele dintre cele mai căutate imagini de către turişti pe Google Street View.

Google a prezentat cele mai vizitate obiective din România prin intermediul serviciului online de imagini panoramice, odată cu împlinirea a cinci ani de la lansarea versiunii locale a platformei Google Maps. Castelul Bran este pe locul doi în topul celor mai vizitate obiective turistice din România, pe internet prin intermediul Street View, după centrul Sibiului. Centrul Braşovului se află pe locul cinci, locurile trei şi patru fiind ocupate de Cetatea Sighişoara şi Castelul Peleş, scrie bizbrasov.ro.

Castelul Bran este unul dintre cele mai vizitate obiective turistice ale României nu doar pe internet. Turiştii care vor să-l vadă în realitate pot vizita acum 23 de camere, număr dublu fată de perioada când Branul făcea parte din patrimoniul naţional. Majoritatea pieselor de mobilier expuse au fost cumpărate din consignaţii din Italia şi datează din aceeaşi perioadă cu piesele originale. Din păcate, vizitatorii pot vedea foarte puţine obiecte care au aparţinut familiei regale. Printre acestea se află costumul popular preferat al reginei Maria, una dintre coroanele regale şi un pumnal ale regelui Ferdinad, dar şi cartea de oaspeţi a reginei Maria şi a principesei Ileana. Biletul de intrare la Castelul Bran costă 30 de lei. Anul acesta se vor deschide doi noi atracţii la castel.

Centrul Braşovului este şi el un adevărat magnet pentru turişti. Punctele forte sunt Biserica Neagră, cel mai mare edificiu gotic din Europa de Est, Casa Sfatului, fost primărie şi locul execuţiilor medieval, dar şi Piaţa Sfatului, strada Sforii, cea mai îngustă din Europa de Este sau Cetăţuia Braşovului

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite