Braşovul este promovat în Polonia. Străinii sunt interesaţi de Transilvania, dar şi de Delta Dunării şi drumeţii montane

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Braşovul promovat în Polonia ca destinaţie de iarnă şi de vară. FOTOADTP Braşov
Braşovul promovat în Polonia ca destinaţie de iarnă şi de vară. FOTOADTP Braşov

Destinaţia turistică Braşov este promovată zilele acestea pe piaţa poloneză, o piaţă în creştere. În primele şase luni ale anului au ajuns în România 194.000 de polonezi.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului (APDT) din judeţul Braşov participă în perioada 15 – 17 octombrie, la cea de-a 26-a ediţie a târgului internaţional de turism Tour Salon Poznań (Polonia). Pe lângă materialele tipărite, vizitatorii şi expozanţii pot viziona şi două scurte filme de promovare oferite de artistul fotograf, Claudiu Păduroiu.

La standul României este prezentă şi Doina Nistor, un meşter popular din Braşov care realizează păpuşi de colecţie, din material textil, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti.

Braşovul promovat în Polonia

Polonia este o piaţă în creştere, reprezentând o oportunitate foarte bună pentru România în special pe segmentul turism activ şi de aventură, turism cultural şi circuite. Principalele destinaţii căutate de turiştii polonezi care călătoresc în România sunt oraşele din Transilvania (Braşov, Sibiu, Sighişoara), Maramureşul şi Bucovina, Delta Dunării şi Munţii Carpaţi. În perioada ianuarie – iulie 2015  s-au întregistrat 194.863 sosiri ale turiştilor polonezi la punctele de frontieră, conform Institutului Naţional de Statistică.

România este prezentă la Tour Salon cu un stand de 50 de metri pătraţi în care sunt prezente, pe lângă APDT Braşov, 7 firme româneşti, care promovează circuite culturale, city break, turism activ şi de aventură, sejururi la Marea Neagră, precum şi oferte de iarnă.

Braşovul promovat în Polonia
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite