România, atracţie turistică pentru tinerii care caută destinaţii turistice izolate
0România are potenţial să atragă turişti tineri, pentru care lipsa infrastructurii nu este un impediment, ci o atracţie, potrivit companiei de audit financiar EY. Şi asta, pentru că tinerii sunt mult mai interesaţi să descopere zone izolate ca cele din România.
"Turistii din generatia millennials (generatia Y) si cei care au adoptat comportamentul acestora nu cauta experientele sau hotelurile preferate de parintii lor, ci sunt foarte atenti la costurile pe care si le asuma. Totodata, sunt mult mai concentrati pe experientele traite, fie ca e vorba de o calatorie de agrement sau de business. Romania poate fi din aceasta perspectiva o destinatie atractiva pentru turistii care cauta experiente autentice, in mijlocul unor comunitati traditionale. Pentru acesti turisti, lipsa infrastructurii nu mai este un impediment, ci, dimpotriva, o atractie, ei cautand destinatii izolate de cotidianul aglomerarilor urbane", a declarat, intr-un comunicat, Elena Badea, director de marketing, EY Romania, potrivit Mediafax.
In opinia sa, acesti turisti insa sunt si cei mai conectati la surse de informare digitale. De aceea, un aspect-cheie in valorificarea noii cereri care se contureaza il va reprezenta capacitatea furnizorilor de servicii turistice din Romania de a avea o prezenta puternica online.
Cum trebuie promovat dormitul in fan
"Astfel, o familie de localnici dintr-un sat de la munte care ofera vacante la tara ce includ meniuri preparate in casa, plimbari cu caruta si dormit in fan ar fi util sa stie cum sa-si administreze si aplicatia online de rezervari, pagina de Facebook si contul de PayPal", a adaugat Badea.
Potrivit EY, "Mai putin inseamna mai mult" este abordarea ceruta de generatia Y si in ceea ce priveste industria ospitalitatii. Pe masura ce turismul creste in majoritatea pietelor din intreaga lume, preferintele de calatorie si cererile de cazare din partea celor care prefera hotelurile evolueaza. In 2015, generatia "millennials" va continua sa aiba o influenta semnificativa asupra modului in care industria hoteliera isi va dezvolta oferta si asupra tipurilor de servicii pe care hotelierii le vor propune pentru clientii lor.
Pentru a raspunde acestor cerinte in schimbare, hotelierii cauta sa vina cu oferte alternative inovatoare care sa le completeze pe cele traditionale. Astfel de oferte au aparut initial in Europa si Asia, dar s-au extins si in SUA si pe alte piete.
Industria hoteliera la nivel global cunoaste un val de dezvoltare, inovatie si crestere a cererii si se plaseaza intr-o pozitie excelenta pentru realizarea de noi castiguri in cursul anului 2015, pe masura ce infuziile proaspete de capital din noi zone geografice cresc numarul de jucatori din aceasta industrie si creeaza un context favorabil pentru achizitii, se arata in studiul EY, Global hospitality insights: Top thoughts for 2015.