Ritualuri matinale care intensifică energia pozitivă şi puterea de muncă

Ritualuri matinale care intensifică energia pozitivă şi puterea de muncă

Ritualuri matinale pentru creşterea energiei pozitive. FOTO Arhivă

Dimineaţa se dă startul unei zile reuşite. Pentru a începe o nouă zi cu dreptul, urmaţi câteva sfaturi care vă vor creşte energie pozitivă, oferindu-vă o stare de bine.

Ştiri pe aceeaşi temă

Începerea unei zile reuşite depinde de fiecare în parte. Gândiţi-vă cum ar fi să vă treziţi târziu, să nu aveţi timp pentru mic dejun sau alte tabieturi care vă oferă linişe şi ce schimbări v-ar aduce startul unei zile în care faceţi o scurtă plimbare în aer liber sau savuraţi cafeaua cu o persoană dragă, scrie 3yonel7ds.com.

Printre ritualurile matinale pentru creşterea energiei pozitive se numără:

Faceţi o plimbare în ritm rapid

Mergând afară şi expunându-te luminii naturale, corpul tău îşi va restabili ritmul circadian intern pentru o nouă zi, oferindu-vă un impuls energetic pozitiv. Un studiu pe aproximativ 72.000 de femei a constatat că acest lucru reduce riscul de infarct miocardic şi accident vascular cerebral cu aproximativ 35%.

Beţi apă

Pierdem constant lichid când transpirăm, ceea ce se întâmplă frecvent în timp ce dormim. Acest lucru poate duce la deshidratare, ceea ce vă poate face să vă simţiţi ameţit, slăbit sau (în cazuri grave) confuz. Beţi un pahar mare de apă dimineaţa şi vă veţi asigura că aveţi organismul hidratat şi memoria în bună formă

Citiţi o carte

Unele cercetări sugerează că lectura poate reduce stresul şi poate impulsiona empatia, o calitate critică pentru interacţiunile cu prietenii, familia şi colegii de serviciu. Dincolo de ce spune ştiinţa, este frumos să începeţi ziua cu o activitate liniştită înainte de a vă arunca în agitaţia zecilor de dosare şi e-mailuri. Bill Gates citeşte în fiecare dimineaţă înainte de a trece la treabă, potrivit Business Insider.

Scrieţi trei lucruri pozitive

Durează doar 5 minute şi poate avea un impact impresionant. Psihologul care a dezvoltat exerciţiul a constatat că practicarea lui timp de o săptămână a redus simptomele depresive şi a sporit nivelul de fericire pentru următoarele şase luni.

Beţi o ceaşcă de cafea

Cofeina vă poate face mai atent, efectele sale extinzându-se pe tot parcursul zilei. Veţi fi activ pentru aproximativ 5-6 ore doar consumând jumătate de ceaşcă de cafea. Doar asiguraţi-vă că nu consumaţi mai mult de 400 de mililitri de cofeină pe zi.

Goliţi-vă mintea

Numeroase dovezi arată beneficiile meditaţiei. Studiile au constatat că astfel poate fi îmbunătăţită concentrarea, redusă anxietatea şi tensiunea arterială. Perosanele care meditează par a fi mai energice şi se îmbolnăvesc mai rar.

Planificaţi-vă obiectivele zilnice

Psihologul Travis Bradberry recomandă crearea unei liste cu obiective specifice pe care doriţi să le îndepliniţi. Nu spuneţi doar că trebuie să duceţi la îndeplinire o sarcină - scrieţi cum veţi face acest lucru şi cât timp va dura. Dar asiguraţi-vă că obiectivele pe care le stabiliţi sunt realiste.

Discutaţi cu o persoană dragă

Mai multe dovezi ştiinţifice arată că interacţiunea socială este crucială pentru bunăstarea noastră. Persoanele cu mai multe conexiuni sociale trăiesc mai mult decât cei izolaţi. În plus, persoanele izolate sunt mai susceptibile la un nivel crescut de stres.

citeste totul despre: