Grăsimi sau carbohidraţi. Care sunt mai sănătoase?

Grăsimi sau carbohidraţi. Care sunt mai sănătoase?

Oamenii care includ grăsimi sănătoase în alimentaţie prezintă mai puţine riscuri de a dezvolta o boală de inimă.

Pizza, cartofi prăjiţi, bomboane, gogoşi şi alte asemenea produse nesănătoase ne vin în minte când ne gândim la alimente bogate în grăsimi, nu? Dar se ştie că grăsimile nu sunt deloc sănătoase şi de aceea trebuie să evităm să le mai consumăm.

Ştiri pe aceeaşi temă

Când vine vorba de consumul de grăsimi, există o greşeală pe care mulţi dintre noi o facem. Nu diferenţiem grăsimile sănătoase de cele nesănătoase. Da, avem tendinţa să credem că orice aliment care conţine grăsimi este nesănătos şi, astfel, dacă suntem conştiente de importanţa sănătăţii, evităm toate formele de grăsimi, inclusiv cele sănătoase, privând corpul de această substanţă importantă.

Dar, după cum bine ştim, corpul are nevoie de o dietă echilibrată, în cantităţi potrivite. O alimentaţie echilibrată trebuie  să includă carbohidraţi, grăsimi, proteine, vitamine, minerale, fibre şi apă în proporţii egale, zilnic.

Dacă doza zilnică a uneia dintre aceste substanţe nutritive nu este asimilată de organism, ar putea provoca în timp probleme de sănătate. În plus, oamenii evită să mănânce alimente bogate în grăsimi, deoarece se gândesc că provoacă creşterea în greuatte sau cresc nivelul de colesterol rău.

Există multe mituri nutriţionale care susţin că o opţiune mai bună pentru grăsimile sănătoase sunt carbohidraţii. Adevărul este că atât carbohidraţii cât şi grăsimile sănătoase sunt necesare pentru sănătate.

Descoperă pe clickpentrufemei.ro ce grăsimi sunt mai sănătoase decât carbohidraţii.

 

Băuturi care ard grăsimile

Carbohidraţi la cină - da sau nu?

 

 

citeste totul despre: