Care sunt cele mai simple trei tehnici de reducere a stresului

Care sunt cele mai simple trei tehnici de reducere a stresului

Arta reducerii stresului

De cele mai multe ori, oamenii îşi sabotează singuri fericirea. Fie că nu trăiesc în prezent sau nu conştientizează adevăratele probleme existenţiale, de multe ori ajung să se confrunte cu un nivel crescut al stresului sau chiar depresie.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ambiţia este o trăsătură de caracter foarte des întâlnită în societatea noastră. Lupta constantă pentru mai mult, fără a vă bucura de ceea ce aveţi sau unde vă aflaţi în acest moment, vă poate face să nu vă bucuraţi cu adevărat de viaţă, scrie lifehack.org. 

Atitudinea pe care o aveţi şi nivelul de mulţumire pentru fiecare moment trăit determină nivelul de stres. Ca în orice situaţie, învăţarea stăpânirii stării de mulţumire necesită practică. Aplicaţi următoarele tehnici şi începeţi să vedeţi diferenţa nivelului de stres.

Realizaţi o vizualizare corectă a problemelor

Dacă vă concentraţi asupra a ceea ce este rău în viaţa voastră, asupra a ceea ce nu aveţi, este ceea ce veţi vedea în mod constant. Veţi vedea ceea ce căutaţi. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să ignoraţi problemele. Întotdeauna gândiţi-vă la ele ca fiind temporare şi în schimbare şi apoi, cel mai important, luaţi măsuri pentru a le schimba. Una dintre principalele cauze ale sinuciderii este aceea că oamenii văd problemele şi situaţiile dificile ca fiind permanente. Dacă veţi căuta lucrurile bune care se întâmplă în viaţa voastră, veţi ajunge să vedeţi multe astfel de cazuri care vă vor schimba starea de spirit.

Învăţaţi să cultivaţi recunoştinţa

Una dintre marile probleme ale zilelor noastre este că avem aşteptări false. Nu vă concentraţi pe comparaţii, nu este important ceea ce au cei din jur. Problema este că oamenii se compară numai cu cei care au mai mult decât ei. Nimeni nu se compară cu oamenii care au sau fac mai puţin. Prin urmare, fac comparaţii false. Staţi departe de comparaţii şi veţi fi mai puţin stresaţi.

Menţineţi o listă mentală sau chiar scrisă cu lucrurile pentru care sunteţi recunoscător în viaţa voastră. Când vă simţiţi trist, revedeţi-le şi reamintiţi-vă pentru ce sunteţi recunoscător vieţii voastre.

Mizaţi pe ceea ce vă satisface pasiunea

Aduceţi în viaţa voastră ceea vă satisface pasiunile. Nimic nu vă aduce mai multă fericire şi realaxare decât lucrurile care vă bucură. Ar putea fi un hobby, o călătorie, un curs de dezvoltare personală sau învăţarea unei limbi străine. Încă o dată, renunţaţi la scuza privind lipsa timpului şi vedeţi această situaţie ca parte din procesul de schimbare, în timp ce vă concentraţi asupra bucuriei aduse de aceste lucruri.

 

citeste totul despre: