10 superalimente care întăresc sistemul imunitar şi ţin răceala la distanţă

10 superalimente care întăresc sistemul imunitar şi ţin răceala la distanţă

10 superalimente care ţin răcelile la distanţă, stimulând sistemul imunitar

Odată cu schimbările bruşte de temperatură, sistemul de apărare al organismului nostru slăbeşte. Pentru a fi susşinut, specialiştii recomandă câteva alimente bogate în vitamine şi nutrienţi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Suntem în plină iarnă, răcelile şi gripa şi-au făcut deja apariţia, iar meteorologii anunţă temperaturi în scădere. O cale excelentă prin care vă puteţi feri de gripă şi răceală în sezonul rece este întărirea imunităţii organismului, prin consumul alimentelor bogate în vitamine şi nutrienţi, scrie thefreshtoast.com.

Topul alimentelor care întăresc sistemul imunitar:

Varza kale

Kale are un număr redus de calorii şi este bogată în fibre, fiind un aliment perfect atât pentru cei care vor să îşi întărească sistemul imunitar, cât şi pentru persoanele care luptă cu kilogramele în plus.

Pere

Cu o textură uimitor de suculentă, perele conţin vitamina C şi o cantitate importantă de minerale şi fibre. Pot fi un desert excelent pentru cei care vor să renunţe la dulciurile pline de zahăr.

Banane

Bogate în potasiu, vitamina C şi vitamina D, bananele conţin fibre şi ajută la metabolizarea globulelor roşii şi a proteinelor.

Curmale

Curmalele conţin vitamine, minerale şi fibre, fiind lipsite de colesterol, şi conţin cantităţi reduse de grăsimi. Acestea sunt, de asemenea, bogate în proteine, ajutând muşchii să fie puternici şi menţinându-vă în formă.

Varza de Bruxelles

Conţinând necesarul zilnic de vitamina K şi C, varza de Bruxelles este cunoscută pentru întărirea sistemului imunitar, scăderea riscului de cancer şi diabet. Datorită vitaminei K, întăreşte oasele, prevenind fracturile şi leziunile.

Sfecla

Sfecla este un îndulcitor natural, fiind bogată în substanţe nutritive şi minerale. Este un aliment excelent atunci când vine vorba de sistemul imunitar, prevenirea bolilor de inimă, scăderea tensiunii arteriale şi dilatarea vaselor de sânge.

Broccoli

Conţine cantităţi mari de vitamina C şi vitamina A. Întăreşte sistemul imunitar, fiind asociat cu prevenirea cancerului şi îi ajută pe cei care suferă de astm şi anumite alergii.

Varza

Varza este asociată cu prevenirea cancerului şi cu îmbunătăţirea sănătăţii inimii datorită proprietăţilor sale antiinflamatorii.

Ţelină

Ţelina are un gust intens care o face perfectă pentru supe, tocăniţe şi piureuri. În plus, specialiştii o recomandă pentru proprietăţile sale benefice atunci când vine vorba de întărirea sistemului imunitar.

Chimen dulce

Pe lângă întărirea sistemului imunitar, chimenul dulce ameliorează durerile şi îmbunătăţeşte sănătatea creierului.

citeste totul despre: