Test Drive Renault Clio RS Sport Nav 220 Trophy

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Test Drive Renault Clio RS Sport Nav 220 Trophy
Test Drive Renault Clio RS Sport Nav 220 Trophy

Nu m-am întâlnit cu perfecţiunea în materie de automobile, şi categoric în viaţa asta nu cred că o să o fac. Vorba preşedintelui... poate în alta viaţă. Dar când mă întâlnesc cu modele care sunt slefuite de creatori pentru a tinde spre acel ”peste 80 GU” - Lucios cu polisare ridicata ( luciu oglinda )... încerc o stare de bine, iar dacă subiectul este un hot hatch, deja scoatem şublerul pe viraje.

Nu pot spune că am loc pentru multe maşini în garajul meu virtual, dar pentru Clio RS se găseşte un loc. Pe vechea generaţie, cea cu motor aspirat de 2 litri am adorat-o, încă o divinizez. Acum sunt în faza în care îmi construiesc o relaţie cu noul Clio RS.

Primul contact cu actuala generaţie nu mi-a adus vreun zâmbet pe buze. Sincer să fiu... nu prea am înţeles nimic din primul contact cu noul Clio RS. La rece am putut bifa nişte plusuri evidente şi categorice, dar se dizolvase ceva din magie. Cu alte cuvinte... ori sunt eu prea bătrân şi nu accept progresul ori...

Între timp, cei de la Renault Sport l-au chemat pe Clio RS la o mică discuţie. A ieşit un Clio RS Trophy... ceva care are ceva mai multe unităţi de strălucire în dotarea de serie.

Evoluţie

Noi am avut la test un Clio RS Sport Nav 220 Trophy. Partea cu NAV nu prea ne interesează, aşa că vom insista pe restul detaliilor.

Puterea a crescut cu 10%, acum ai la dispoziţiei 220 CP disponibili la 6.250 rpm. Şi valoarea cuplului motor este mai mare, acum vorbim despre 280 Nm disponibil la 2.000 rpm, un plus de 40 Nm raportat la Clio RS. Practic, cuplul motor este de 260 Nm, dar în treptele 4 şi 5, funcţia Torque Boost oferă un cuplu motor maxim de 280 Nm. Regimul maxim a crescut cu 300 rpm, de la 6.500 la 6.800 rpm. 

AFLĂ mai multe detalii despre Renault Clio RS Sport Nav 220 Trophy şi verdictul testului pe Viteze.ro

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite