Porsche a început 2018 cu o creştere de 6% a livrărilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În primul trimestru din 2018, Porsche AG a livrat aproximativ 63.500 de vehicule în întreaga lume, echivalând cu o creştere de 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Acesta este cel mai de succes prim trimestru din istoria constructorului de maşini sport.

Statele Unite, Europa şi piaţa-mamă a companiei, Germania, au fost principalele motoare de creştere, alături de liniile de modele Panamera şi 911. Piaţa americană a înregistrat cea mai mare creştere a livrărilor – de 10% – cu un total de aproximativ 14.000 de vehicule livrate. 

În ceea ce priveşte modelele individuale, Porsche Panamera – introdus în 2017 – a înregistrat cea mai mare creştere procentuală, de aproximativ 200%. Dezvoltarea segmentului hibrid a fost, în mod special, extrem de bine primită: în Europa, peste 60% din modelele Panamera livrate clienţilor în primul trimestru au fost versiuni hibride.

”Suntem încântaţi de acest început în forţă. În 2018, ne aşteptăm să ne menţinem la nivelul ridicat atins anul trecut”, a declarat Detlev von Platen, Membru în Consiliul Executiv, Responsabil pentru Vânzări şi Marketing, în cadrul Porsche AG. ”Exclusivitatea este mai importantă pentru marca Porsche decât creşterea în sine; cu cota noastră globală de piaţă de 0,3%, îndeplinim această cerinţă. Pe lângă dezvoltarea, producţia şi vânzarea de maşini sport exclusiviste, Porsche se concentrează din ce în ce mai mult asupra unor aspecte precum electrificarea, digitalizarea şi conectivitatea. În acest domeniu, este important să îmbinăm valorile tradiţionale cu tehnologiile inovatoare. Anul acesta, vom oferi în continuare produse şi servicii noi, concepute pentru a fascina clienţii şi fanii noştri din întreaga lume.”

La Salonul Auto de la Geneva, Porsche a demonstrat ce înseamnă un viitor pur electric pentru marcă, cu ajutorul studiului de concept Mission E Cross Turismo. Acest ”Cross-Utility Vehicle” reprezintă un potenţial derivat al versiunii de serie a modelului Mission E, care va fi lansată la sfârşitul anului 2019. Cererea de sisteme alternative de propulsie este deja ridicată în rândul clienţilor Porsche. ”Succesul modelelor noastre hibride arată că aplicarea valorilor mărcii Porsche acestor tehnologii a fost eficientă”, explică von Platen.

În primul trimestru al anului 2018, China a fost, din nou, cea mai mare piaţă individuală pentru Porsche. Cu peste 18.600 de vehicule livrate, piaţa chineză a depăşit rezultatul de anul trecut cu 3%. În Europa, mai mult de 20.600 de vehicule au fost livrate clienţilor, echivalând cu o creştere de 8%. Şi livrările pe piaţa germană au crescut: cu peste 7,700 de vehicule predate clienţilor, Porsche a înregistrat o creştere de 8% pe piaţa-mamă.

Încă o dată, modelul cel mai de succes în primul trimestru al acestui an a fost Macan: peste 23.000 de SUV-uri sport au fost livrate în întreaga lume. Fascinaţia 911 continuă – la începutul anului, Porsche a livrat clienţilor peste 9.600 de unităţi din această linie de modele, echivalând cu o creştere de 35%.

PORSCHE AG LIVRĂRI Ianuarie- Martie 2018 2017 Diferenţă Mondial 63,478 59,689 +6% Europa 20,601 19,084 +8% Germania 7,724 7,160 +8% America 16,598 15,099 +10% USA 13,954 12,718 +10% Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu 26,279 25,506 +3% China 18,672 18,126 +3%
Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite