Noul SUV de la Opel, Crossland X, disponibil în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Opel Crossland X este unul dintre primii vlăstari dezvoltaţi de constructorul german împreună cu familia franceză PSA. Noul SUV Opel, Crossland X, va fi disponibil în toate centrele Opel din ţară începând cu data de 10 iulie.

Un rezumat al tehnologiilor oferite de noul model Opel arată cam aşa: sistemul de iluminare full LED, cu funcţii cum ar fi iluminarea în viraje, asistent pentru faza lungă şi reglarea automată a fasciculului, afişajul de tip Head-up Display proiectează cele mai importante date referitoare la viteză, navigaţie şi sisteme de asistenţă, direct în câmpul vizual al şoferului, camera video frontală Opel Eye stă la baza diverselor sisteme cum ar fi sistemul de recunoaştere a indicatoarelor rutiere şi sistemul de avertizare privind părăsirea benzii de circulaţie, sistemul de avertizare privind o coliziune frontală cu detectarea pietonilor şi frânare automată de urgenţă, sistemul de detectare a somnolenţei şoferului evaluează gradul de oboseală prin stilul de conducere şi îl alertează pe şofer dacă este necesar să frâneze, scaunele faţă ergonomice AGR (Campania AGR pentru un spate sănătos), scaunele spate glisante individual pot fi deplasate cu până la 150 de milimetri mărind volumul portbagajului de la 410 la 520 litri şi pot fi rabatate fracţionat în raport de 60/40 pentru a obţine un volum de 1.255 litri, plasând astfel modelul în fruntea clasei din care face parte, asistentul personal de conectivitate şi service Opel OnStar cu Hotspot WI-Fi şi alte servicii cum ar fi rezervarea unei camere de hotel  şi căutarea unui loc de parcare, cea mai recentă generaţie de sisteme IntelliLink compatibile cu Apple CarPlay şi Android Auto, cu ecrane color tactile de 8 inch, încărcare prin inducţie a smartphone-urilor, wireless.

Opel Crossland X este disponibil cu o gamă de cinci motoare. Toate unităţile pe benzină cu trei cilindri şi cele diesel cu patru cilindri sunt motoare fabricate integral din aluminiu.

Versiunea de bază a unităţii pe benzină este motorul de 1,2 litri cu putere de 60 kW/81 cp (consum de carburant NEDC: urban 6,4 l/100 km, extra-urban 4,4 l/100 km, mixt 5,1 l/100 km; 114 g de CO2/km). Urmează motorul turbo de 1,2 l cu injecţie directă de benzină şi trei variante de transmisie diferite. Versiunea ECOTEC este disponibilă cu o transmisie cu cinci trepte cu nivel redus de frecare (consum de carburant NEDC: urban 5,6 l/100 km, extra-urban 4,2 l/100 km, mixt 4,8 l/100 km; 109 g de CO2/km) şi dezvoltă 81 kW/110 cp. La fel de puternic este motorul turbo de 1,2 litri cu trei cilindri în combinaţie cu transmisia automată cu şase trepte (consum de carburant NEDC: urban 6,3 l/100 km, extra-urban 4,8 l/100 km, mixt 5,3 l/100 km; 121 g de CO2/km). Motorul pe benzină vârf de gamă este 1.2 Turbo de 96 kW/130 cp, care generează un cuplu maxim de 230 Nm de la 1.750 rpm (consum de carburant NEDC: urban 5,7 l/100 km, extra-urban 4,6 l/100 km, mixt 5,0 l/100 km; 114 g de CO2/km) şi este disponibil cu transmisia manuală cu şase trepte de viteză.

Gama de motorizări include şi trei motoare diesel cu supraalimentare. Varianta cu motor diesel de 1,6 l este disponibilă de la 15 320 €, dezvoltă o putere de 73 kW/99 cp şi oferă un cuplu maxim de 254 Nm la 1.750 rpm(consum de carburant NEDC: urban 4,5 l/100 km, extra-urban 3,4 l/100 km, mixt 3,8 l/100 km; 99 g de CO2/km). Există şi o variantă ECOTEC şi mai economică a acestui motor, cu sistem Start/Stop, care are un nivel al emisiilor de doar 93 g de CO2/km (consum de carburant NEDC: urban 4,1 l/100 km, extra-urban 3,3 l/100 km, mixt 3,6 l/100 km). Cel mai puternic motor diesel este cel de 1,6 l, cu o putere de 88 kW/120 cp (consum de carburant NEDC: urban 4,6 l/100 km, extra-urban 3,6 l/100 km, mixt 4,0 l/100 km; 103 g de CO2/km) şi cuplu maxim de 300 Nm pentru forţă mare de tracţiune în toate situaţiile.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite