„Vocea României“, în topul preferinţelor telespectatorilor: Kanal D s-a apropiat de Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

„Vocea României“ a fost din nou prima preferinţă a telespectatorilor în seara de vineri, locurile doi şi trei fiind la bătaie între Kanal D şi Antena 1.

„Vocea României“ a pus Pro TV pe primul loc în audienţe în seara de vineri, iar Kanal D a trecut peste Antena 1 pe segmentele de public de la nivel naţional şi de la oraşe. În plus, la nivelul întregii ţări, Kanal D, cu serialul „Ziua în care mi s-a scris destinul“, a fost aproape la egalitate cu Pro TV, arată paginademedia.ro.

Astfel, la nivel naţional, show-ul de la Pro TV a avut 1,3 milioane de telespectatori, în timp ce Kanal D, pe locul doi, a avut cu 30.000 de telespectatori mai puţin. Antena 1, cu „X Factor“, a venit pe locul trei cu 1,2 milioane de telespectatori. În minutul de maximă audienţă, de la 20:46, „Vocea României“ a adus în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români.

La nivel urban, Pro TV s-a menţinut la distanţă de locurile doi şi trei. Show-ul Vocea României a avut o medie de 900.000 de orăşeni, în timp ce Kanal D a înregistrat 662.000 de telespectatori, iar Antena 1 653.000 de telespectatori.

Primele două poziţii pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani au fost ale Pro TV şi Antena 1. Primul, cu o medie de 450.000 de persoane. Antena 1, poziţia a doua cu 330.000 de persoane, arată aceeaşi sursă citată. Kanal D a avut pe acest segment o medie de 192.000 de telespectatori.

Două dintre concurentele din echipa lui Smiley au fost protagonistele celui mai slab duet din noul sezon „Vocea României“, antrenorul lor declarându-se dezamăgit de moment. Mai multe, aici

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite