„Vocea României“, audienţe duble faţă de Antena 1, la ediţia a doua: câţi români s-au uitat duminică seara la Pro TV
0„Vocea României“ s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor cu al doilea episod, difuzat în seara de dumică, cu cifre duble faţă de Antena 1.
Episodul doi al show-ului „Vocea României“, care a fost difuzat de Pro TV în seara de duminică, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu cifre apropiate de cele înregistrate de ediţia de debut de vineri. Astfel, la nivel naţional, „Vocea României“ a fost urmărită de peste un milion şi jumătate de români în fiecare minut, Antena 1 venind pe locul al doilea, cu 800.000 de telespectatori, arată paginademedia.ro. Pe acest palier, Kanal D a fost pe locul al treilea, cu „Bravo, ai stil“ (627.000 de telespectatori), Prima TV pe locul patru, cu 506.000 de telespectatori, şi DigiSport 1, cu meciul dintre FC Steaua Bucureşti şi Astra Giurgiu, cu 441.000 de telespectatori, notează aceeaşi sursă citată.
La nivel urban, peste un milion de telespectatori au urmărit „Vocea României“, în timp ce Antena 1, cu un film cu Jason Statham, a avut aproape jumătate de milion de telespectatori. Locul trei pentru DigiSport cu meciul de fotbal, cu 331.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a ocupat poziţia a cincicea cu 268.000 de telespectatori.
Jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani, adică publicul comercial, s-au uitat la a doua ediţie „Vocea României“ din acest sezon. Locul doi pentru Antena 1 (280.000 de persoane) şi trei pentru DigiSport (120.000 de telespectatori din targetul comercial, arată paginademedia.ro.
La prima confruntare, noile sezoane ale show-urilor „Vocea României“ şi „X Factor“ au fost difuzate în acelaşi timp, iar lupta pentru audienţă a fost câştigată şi de această dată de Pro TV, care a avut cifre aproape duble faţă de Antena 1. Detalii aici.
A doua ediţie Vocea României l-a adus pe scenă pe actorul şi sportivul Haward Dell, dar şi pe fostul solist al trupei El Negro. Mai multe detalii aici.