Trump critică show-ul SNL în care a fost din nou parodiat de Alec Baldwin: „Deloc amuzant, e o crimă cu premeditare“. Ce glume l-au enervat pe republican VIDEO

0

Preşedintele-ales al Statelor Unite Donald Trump a criticat emisiunea de satiră „Saturday Night Live“ (SNL), o practică devenită o veritabilă rutină în ultimele luni. Politicianul a reacţionat după difuzarea episodului de sâmbătă, în care a fost parodiat încă o dată de Alec Baldwin. Republicanul a precizat că show-ul nu e deloc amuzant, are „o distribuţie îngrozitoare“ şi reprezintă „o crimă premeditată“, scrie Variety, citată de News.ro.

„NBC e un post prost, dar «Saturday Night Live» reprezintă tot ce este mai rău în cadrul NBC. Nu e amuzantă, distribuţia e îngrozitoare şi reprezintă o crimă premeditată, ca întotdeauna. E cu adevărat un exemplu prost de televiziune!“, a scris Donald Trump într-un mesaj publicat pe Twitter.

Reacţia politicianului american a venit la o zi după ce Alec Baldwin l-a imitat încă o dată într-o scenetă amuzantă, care a ironizat subiecte precum Obamacare şi conflictele de interese ale viitorului preşedinte al Statelor Unite. Episodul de sâmbătă a ironizat nu doar prima conferinţă de presă pe care politicianul republican a susţinut-o recent după câştigarea alegerilor prezidenţiale din Statele Unite, ci a glumit şi pe seama unor articole publicate în presa rusă, a căror veridicitate nu a fost încă verificată, potrivit cărora Trump a cerut unor prostituate să execute în faţa lui acte de urofilie.

Alex Baldwin şi-a reluat rolul deja extrem de popular în rândul americanilor şi a deschis scheciul declarând: „Da, asta e viaţa reală. Acest lucru chiar se întâmplă. Pe 20 ianuarie, eu, Donald J. Trump, voi deveni al 45-lea preşedinte al Statelor Unite. Apoi, două luni mai târziu, Mike Pence va deveni al 46-lea.“

Baldwin a continuat prin a enumera „actorii de top“ de la Hollywood care vor fi prezenţi la ceremonia de învestitură: „Vom avea nişte actori uriaşi, ca Angelina Jolie, Ryan Gosling şi Jennifer Lawrence, pentru a căror prezenţa mulţumesc Madame Tussauds (cel mai faimos muzeu cu figuri din ceară – n.red.).“

În rolul lui Trump, actorul a răspuns unor întrebări adresate de către jurnalişti, una dintre acestea fiind cum intenţionează să înlocuiască Obamacare. „Chiar am un plan de înlocuire, OK? Tocmai ce l-am citit. Este o soluţie minunată. Pur şi simplu grozavă. Se numeşte «Affordable Care Act».“ După ce i s-a spus că abrogarea Obamacare înseamnă că oameni ar putea muri, Baldwin a replicat: „Ascultă, dragă. Sunt pe cale să devin preşedinte, cu toţii vom muri.“

Alec Baldwin şi Donald Trump au fost implicaţi într-un veritabil război al declaraţiilor în ultimele luni, în special în timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidenţiale din Statele Unite. Recent, după ce Trump a spus că interpretarea sa de către Baldwin „nu poate fi mai rea de atât“, Baldwin a reacţionat imediat şi i-a transmis viitorului preşedinte american că va înceta să îl mai imite dacă politicianul îşi va face publice declaraţiile fiscale.

În decembrie, actorul Alec Baldwin s-a oferit să cânte hit-ul AC/DC „Highway to Hell“ la ceremonia oficială de învestitură a preşedintelui-ales al Statelor Unite, care va avea loc pe 20 ianuarie.

Tot în decembrie, în emisiunea „Today“, Donald Trump a spus că SNL era o emisiune bună atunci când el a prezentat-o în 2015, dar acum nu mai este un show bun: „Nu există nimic amuzant în emisiune, scenetele sunt îngrozitoare.“

Actorul Alec Baldwin, în vârstă de 58 de ani, a dezvăluit la începutul lunii ianuarie că îl va interpreta încă o dată pe Donald Trump, al 45-lea preşedinte american, şi în a doua ediţie din 2017 a emisiunii de satiră „Saturday Night Live“, ce va fi difuzată pe 21 ianuarie, la o zi după învestitura acestuia în funcţia de preşedinte al Statelor Unite.

„SNL“ nu este singura emisiune a postului NBC care a fost criticată de Donald Trump. Preşedintele-ales al Statelor Unite a ironizat şi „The New Celebrity Apprentice“ (al cărei producător executiv a rămas) după premiera din luna decembrie a acestui show TV. Trump a publicat un mesaj pe Twitter în care a spus că noul prezentator al emisiunii, Arnold Schwarzenegger, a fost „distrus“ de comparaţia cu „maşina de audienţă DJT (Donald John Trump)“. În replică, Schwarzenegger i-a răspuns lui Trump în felul următor: „Voi lucra pentru TOŢI americanii, la fel de agresiv cum ai lucrat tu pentru audienţele tale.“

TV