„Românii au talent“, audienţe în creştere: câţi români s-au uitat la cea de-a treia ediţie a emisiunii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Românii au talent“ a fost din nou lider de audienţă cu cifre de trei ori mai mari decât a Kanal D şi de aproape şase ori mai mare decât a Antenei 1 la nivel naţional FOTO Pro TV
„Românii au talent“ a fost din nou lider de audienţă cu cifre de trei ori mai mari decât a Kanal D şi de aproape şase ori mai mare decât a Antenei 1 la nivel naţional FOTO Pro TV

Ediţia de vineri seara a show-ului „Românii au talent“ de la Pro TV a înregistrat audienţe mai bune decât săptămâna trecută, conducând detaşat clasamentul.

La nivel naţional, aproape 3,6 de milioane de telespectatori au fost cu ochii pe „Românii au talent“, după ce săptămâna trecută show-ul de la Pro TV s-a clasat tot pe prima poziţie cu 3,3 de milioane de români, arată Pagina de Media

Pe locul al doilea s-a clasat Kanal D, cu serialul turcesc „Furtună pe Bosfor“ (1,1 milioane de telespectatori), iar pe a treia poziţie s-a aflat Antena 1 (610.000 de telespectatori), cu filmul „Inamicii publici“, cu Johnny Depp şi Christian Bale în rolurile principale. 

La nivel urban, două milioane de persoane s-au uitat la „Românii au talent“, faţă de Kanal D, care a ţinut în faţa televizoarelor 566.000 de telespectatori, urmat de Antena 1 cu 285.000.

Pe target-ul comercial, vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, peste un milion de persoane au urmărit Pro TV pe intervalul „Românii au talent“, în timp ce 132.000 de persoane au ţinut televizorul pe Antena 1 şi 130.000 pe Kanal D.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite