Luptă strânsă între Pro TV şi Antena 1: câţi români s-au uitat la debutul „Fort Boyard“ şi câţi au ales „iUmor“

Luptă strânsă între Pro TV şi Antena 1: câţi români s-au uitat la debutul „Fort Boyard“ şi câţi au ales „iUmor“

Cântăreaţa Corina Bud, într-una dintre pozele din „Fort Boyard“ FOTO Pro TV

Debutul „Fort Boyard“ de la Pro TV a ţinut românii în faţa micilor ecrane, însă şi „iUmor“ a adus audienţe bune Antenei 1, care la un moment dat chiar a reuşit să treacă pe primul loc.

Ştiri pe aceeaşi temă

Prima ediţie „Fort Boyard“, difuzată de Pro TV în intervalul 20.20-22.00, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, scrie Paginademedia.ro. Totuşi, după ce a început „iUmor“ la Antena 1, audienţa show-ului de la Pro TV a scăzut. Mai mult, Antena 1 a reuşit să surclaseze, la nivel naţional, Pro TV-ul în ora în care cele două show-uri s-au suprapus. După ce „Fort Boyard“ s-a terminat, „iUmor“ a preluat conducerea în topul audienţelor pe toate cele trei categorii de public. 
 
Potrivit Paginademedia.ro, debutul „Fort Boyard“, cu Sandra Izbaşa şi Mihaela Rădulescu printre concurenţi, a fost urmărit de aproape 1,262 milioane de români din întreaga ţară. Antena 1 a fost pe locul doi, cu 1,132 milioane de telespectatori.
 
Noua emisiune de la Pro TV, prezentată de actorii Paul Ipate şi Octavian Strunilă, a ţinut în faţa micilor ecrane 882.000 de orăşeni, iar postul Antena 1 fost urmărit de 639.000 de telespectatori. Un sfert dintre persoanele cu vârste între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau „Fort Boyard“, mai exact jumătate de milion de telespectatori, în timp ce la Antena 1 se uitau 400.000. 
 
După finalul „Fort Boyard“, Paginademedia.ro remarcă faptul că „iUmor“ (21.00-23.10) a recuperat puternic, Antena 1 trecând pe primul loc la nivel naţional, cu 1,184 de milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV, cu filmul „Răzbunătorii“, a căzut pe locul trei (896.000), după Kanal D, care a fost urmărit de 983.000 de privitori. 
 
Show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Bendeac a fost urmărit de 734.000 de orăşeni, iar Pro TV a reuşit să urce pe locul doi, cu 640.000 de telespectatori din mediul urban. Şi pe comercial, Antena 1 a fost pe primul loc cu „iUmor“ (444.000 de telespectatori), iar Pro TV a venit tot pe locul doi, cu 392.000. 
 
citeste totul despre: