De ce ţipă Silviu Mănăstire în emisiune: „Sunt bâlbâit de felul meu, dacă strig îmi ies cuvintele mai bine“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Silviu Mănăstire, realizatorul emisiunii „Dosar de politician“, de la B1 TV, a dezvăluit într-o şedinţă CNA care este motivul pentru care ridică tonul în timpul emisiei. Acesta a precizat că este bâlbâit şi doar prin a striga reuşeşte să pronunţe corect cuvintele.

Silviu Mănăstire a explicat într-o şedinţă a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) de ce obişnuieşte să ridice tonul atunci când îşi prezintă pastila zilnică de cinci minute, „Dosar de politician“, de la B1 TV, notează paginademedia.ro.

Acesta s-a prezentat în faţa membrilor CNA pentru a da explicaţii în legătură cu o serie de sesizări primite de consiliu pentru mai multe ediţii ale emisiunii sale. Deşi a fost înaintată o propunere de amendare cu suma de 15.000 de lei, care nu a trecut de vot, membrii CNA au fost interesaţi de felul în care moderatorul îşi prezintă emisiunea. „De ce strigaţi aşa în emisiune? E un exerciţiu de retorică? Văd că altfel vorbiţi normal“, l-a întrebat Dorina Rusu, membru CNA, la finalul întâlnirii.

Silviu Mănăstire: „E o chestie de a împacheta emisiunea“

Silviu Mănăstire a explicat că este bâlbâit şi doar în acest mod poate pronunţa corect toate cuvintele. De asemenea, a specificat că încearcă să-şi ambaleze emisiunea asemenea unei reclame publicitare. „Sunt mai bâlbâit de felul meu şi dacă strig atunci îmi ies cuvintele mai bine, pentru că eu nu sunt jurnalist de televiziune, am ajuns întâmplător. (…) Ştiţi că în calupurile de publicitate reclamele au o tonalitate mai mare sau aveau, cel puţin. Întotdeaua o octavă mai sus sau un ton mai sus atrăgea atenţia, pentru că fiind un material mai scurt trebuia să captez telespectatorul şi atunci măream puţin volumul, exact pe principiul folosit de către companiile care realizează reclame. E o chestie de a împacheta emisiunea“, a explicat Siliviu Mănăstire, arată paginademedia.ro.

Pe de altă parte, Răsvan Popescu, vicepreşedintele CNA, i-a explicat jurnalistului că reclamele atrag atenţia asupra unui produs ca să-l vândă. „Dumneavoastră, de cele mai multe ori, acuzaţi nişte persoane de ceva. Atunci, şi tonul amplifică efectul“, i-a spus Popescu.

„Nu acuz pe nimeni de nimic. Pretind că am un pic de experienţă lucrând în presa scrisă de 15 ani. Sunt foarte atent la ceea ce spun şi dacă spun ştiu să spun aşa de bine încât să se înţeleagă exact. Nu acuz niciodată pe nimeni. Probabil că din cauza tonului sună ca o acuzaţie, dar nu e job-ul meu să acuz oamenii“, a răspuns moderatorul.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite