Antena 1, depăşită în audienţe de Kanal D cu noua emisiune „Exatlon“
0Reality show-ul „Exatlon“ se dovedeşte a fi de succes pentru Kanal D, după ce în a treia zi de difuzare a reuşit să urce pe locul al doilea în topul audienţelor pe toate cele trei targeturi, surclasând Antena 1.
„Exatlon“ a ţinut în faţa televizoarelor, marţi seara, o medie de aproape 1,6 milioane de telespectatori, revedicându-şi locul al doilea la nivel naţional, după Pro TV, care a avut 1,8 milioane cu filmul „Prima lovitură“, urmat de „Armaggedon“. Antena 1, care a difuzat pe intervalul show-ului de la Kanal D emisiunea „The Wall“ şi filmul „Surogate“, a coborât pe locul 3, cu o medie de 725.000 de români, arată Pagina de Media.
La oraşe, Kanal D a avut cifre peste media postului - aproape 790.000 de privitori- fiind tot al doilea, după Pro TV, care avea o medie de 850.000 de telespectatori. În rândul publicului urban, Antena 1 a avut mult mai puţini telespectatori, o medie de 351.000.
Kanal D a oferit o surpriză şi la nivelul publicului comercial, întrecând Antena 1 cu o diferenţă importantă: 325.000de telespectatori, media Kanal D, versus 190.000, media Antenei 1. Pro TV a fost pe primul loc cu 490.000 de privitori.
În minutul de maximă audientă (21.19) înregistrat marţi seară, aproape doua milioane de telespectatori (1.970.000) urmăreau competiţia „Exatlon“, în care 10 vedete şi 10 oameni obişnuiţi se luptă pentru marele premiu de 100.000 de euro.