Cum le răspunde Casey Affleck celor care critică victoria sa de la Oscar 2017 prin prisma trecutului său marcat de acuzaţii de hărţuire sexuală VIDEO

0
Casey Affleck este câştigătorul trofelului Oscar 2017 pentru Cel mai bun actor în rol principal în drama „Manchester by the sea“  FOTO Getty Images

Actorul american Casey Affleck, câştigătorul Oscarului pentru Cel mai bun actor în rol principal, a comentat atitudinea negativă cu care anumite persoane au primit victoria sa, având în vedere cele două acuzaţii de hărţuire sexuală care i-au fost aduse în anul 2010.

Casey Affleck, fratele actorului Ben Affleck, este conştient că multă lume nu e încântată de victoria sa de la Oscar 2017, unde a câştigat trofeul categoriei Cel mai bun actor în rol principal pentru interpretarea din drama „Manchester by the Sea“.

Prima care nu s-a ferit să-şi arate consternarea a fost chiar cea care l-a anunţat câştigător şi i-a înmânat trofeul pe scenă - actriţa Brie Larson, câştigătoarea din 2016 la categoria Cea mai bună actriţă în rol principal pentru rolul din „Room“. Brie Larson este de multă vreme considerată o avocată a victimelor agresiunilor sexuale, iar filmul care a făcut-o câştigătoare spune povestea unei tinere răpită de un bărbat, sechestrată într-o cameră ani la rând şi abuzată.

Duminică seară, după ce i-a înmânat trofeul lui Casey Affleck, actriţa a refuzat să-l aplaude, părând mai degrabă pusă într-o situaţie inconfortabilă. În urma galei premiilor Oscar 2017 şi alţi colegi de breaslă ai actorului şi-au exprimat dezamăgirea legată de decizia Academiei Americane de Film, arată E!News.

„Putem să verificăm din nou plicul cu Cel mai bun actor?“, a scris ironic actorul B. J. Novak pe Twitter în timpul galei de decernare a premiilor. Actriţa Constance Wu a adăugat: „Băieţi, cumpăraţi-vă libertatea prin împăcarea părţilor înainte de aducerea cazului în faţa instanţei. Faceţi o treabă bună în actorie, asta e tot ceea ce contează! Pentru că arta nu este despre umanitate, nu-i aşa?“.

Casey Affleck: „Toată lumea merită să fie tratată cu respect“

Într-un interviu pentru „Boston Globe“, Casey Affleck a decis să-şi spună punctul de vedere legat de aceste reacţii, menţionând că niciuna dintre persoanele care îl condamnă nu ştie ce s-a întâmplat.

„Eu cred că orice fel de rele tratamente din partea oricui şi din orice motiv sunt inacceptabile şi respingătoare şi că toată lumea merită să fie tratată cu respect la locul de muncă şi oriunde altundeva. Nu pot face nimic în legătură cu acest lucru. Nimic altceva decât să-mi trăiesc viaţa aşa cum ştiu să o trăiesc şi să vorbesc despre valorile mele şi despre cum încerc să trăiesc după ele tot timpul“, a declarat actorul.

Acuzat de hărţuire sexual de două colege de platou

În 2010, două din actriţele cu care Casey Affleck a lucrat la filmul experimental „I’m Still Here“ l-au acuzat pe actor de hărţuire sexuală. Una dintre acestea a declarat că Affleck s-a strecurat în patul ei în timp ce dormea, iar cealaltă l-a acuzat că ar fi obligat-o să rămână în aceeaşi cameră de hotel cu el şi că ar fi tras-o de mână în încercarea de a o intimida. Affleck a fost dat în judecată, iar despăgubirile cerute au fost de două milioane, respectiv de 2,25 de milioane de dolari. Ambele acuzaţii au fost retrase în urma unor înţelegeri rămase secrete. Casey Affleck a negat categoric de fiecare dată ambele acuzaţii.

Vedete