Ce spun managerii că lipseşte din educaţia studenţilor: cultivarea creativităţii şi a inteligenţei emoţionale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mentorii studenţilor la conferinţa ”Lider Ovidiu” de joi     FOTO community links
Mentorii studenţilor la conferinţa ”Lider Ovidiu” de joi     FOTO community links

Studiile universitare acoperă doar aspectele teoretice şi astfel depinde de fiecare student cum îşi completează educaţia cu partea practică, cum ar fi dezvoltarea creativităţii şi a inteligenţei emoţionale. Aceasta este una dintre concluziile unei noi conferinţe „Lider Ovidiu”, care a avut loc ieri, la care au participat studenţi economişti şi reprezentanţi ai mediului de afaceri.

Orlando Szasz - Fondator şi Preşedinte al Consiliului Directorial Renania, Gina Cruceru - Senior HR Business Partner Corporate Functions la The Rompetrol Group şi Ionuţ Stanimir - Director de Comunicare BCR le-au vorbit studenţilor despre succes, dar şi despre  privilegiul de a învăţa din greşeli, despre alegeri, despre piaţa muncii şi antreprenoriat, se arată într-un comunicat al Asociaţiei ”Community Links”, care organizează seria de întâlniri ”Lider Ovidiu”.

”Dacă ar fi să definim în termeni generali natura cunoştinţelor acumulate în timpul şcolii, am putea concluziona că acestea acoperă doar aspectele teoretice, respectiv conceptuale legate de o anumită situaţie... Succesul în activitatea practici depinde de abilitatea noastră de a media între conceptele teoretice şi parametrii realităţii”, le-a spus Orlando Szasz studenţilor, răspunzând la întrebările legate de succesul său în afaceri.

Gina Cruceru, reprezentanta Rompetrol Group, simte însă lipsa preocupării pentru dezvoltarea creativităţii şi a inteligenţei emoţionale a tinerilor.

“Experienţa practică este reprezentată semnificativ în cadrul proceselor de selecţie şi ulterior în organizaţie este vizibilă diferenţa dintre cei care ştiu ce trebuie făcut şi cei care au mai făcut lucrul respectiv. Treptat, însă, ne dăm seama cu toţii ca modelul educaţiei plus practica este cel care ne formează şi ne ajută cu adevărat. Personal, aş mai adăuga în şcoală o componentă care lipseşte în prezent, aceea a dezvoltării creativităţii, a dezvoltării inteligenţei emotionale, aspecte care se cristalizează din ce în ce mai mult ca imperative ale reuşitei în contextul actual”,  a precizat  Gina Cruceru, referindu-se la legătura dintre şcoală şi piaţa muncii.

”Lider Ovidiu”, proiect derulat de Asociaţia “Community Links” în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, AIESEC şi ASER a fost lansat în luna mai 2012. Obiectivul principal este acela de a le oferi tinerilor o şansă reală să-şi completeze în mod practic cunoştinţele prin internshipuri în marile companii, spun reprezentanţii Asociaţiei ”Community Links”.

Companiile partenere în programul “Lider Ovidiu” sunt: CitiBank, Christian Dior, DSV Solutions, Ecovis, Eurolines Romania, Grup Sapte, Honeywell International Services, KIWI Finance Links Associates, Marionnaud, OBI, Optiblu, Opticris, Romcontrol, Rompetrol Group, URB Rulmenti Barlad, Walmark, Yves Rocher.
 

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite