Numărul căutărilor online de rechizite în prag de şcoală a crescut pentru al treilea an consecutiv. Care sunt cele mai căutate produse

Numărul căutărilor online de rechizite în prag de şcoală a crescut pentru al treilea an consecutiv. Care sunt cele mai căutate produse

Rechizitele se cumpără şi de pe Internet FOTO Adevărul

Pentru al treilea an consecutiv, numărul căutărilor online de rechizite pentru începutul de an şcolar va atinge o creştere de peste 40% şi în 2017, după creşterile de 50% în 2015 şi 2016, arată o analiză făcută de MoLoSo Agency.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit sursei citate, aproape două treimi dintre potenţialii cumpărători care au vizitat magazinele online cu campanii “Back to School” analizate au utilizat dispozitive mobile pentru a căuta online rechizite, cărţi, birotică şi papetărie, indică un comunicat de presă.  
 
Bucureştenii sunt primii în topul potenţialilor cumpărători din ţară, însă specificul acestui an îl reprezintă faptul că circa 15% din căutările în limba română pe această categorie de produse sunt generate de utilizatori din diaspora.
 
Care sunt cele mai căutate produse
 
De exemplu, pentru produsul „ghiozdan” au fost înregistrate 40.500 de căutări în luna august 2016, o creştere cu 50% faţă de august 2015 (27.100 căutări), lună care a marcat o creştere similară faţă de august 2014 (18.100 căutări). 
 
Pe acest segment de produse, în perioada august – septembrie 2016, clienţii magazinelor online cu campanii tip „Înapoi la şcoală” analizate au cumpărat în proporţie de 55% caiete, 25% rucsacuri / ghiozdane, 20% pixuri, penare, carioci şi alte produse.
 
„Românii caută să îşi facă tot mai des cumpărăturile online, economisind timp pe care în mod obişnuit îl petrec în trafic şi apoi în magazine, în special în marile oraşe”, arată Cătălin Macovei, fondator şi Managing Partner MoLoSo. „Un aspect interesant al căutărilor online pe acest segment îl reprezintă însă faptul că aproximativ 15% din căutări sunt făcute anul acesta de persoane din diaspora. Din acest motiv, sfătuim magazinele online să susţină în viitor campanii speciale pentru părinţii din diaspora care îşi pregătesc copiii de şcoală de la mare distanţă”, spune Cătălin Macovei, reprezentantul agenţiei. 
 
Căutarile se fac de pe mobil
 
Potrivit studiului, în România, aproape o treime din căutările de produse „Back to School” au fost realizate de utilizatori din Bucureşti (29,2%). 59,8% sunt generate din restul ţării, tot din mediul urban.
 
În ceea ce priveşte mediul de acces online, aproape două treimi din căutările legate de rechizite realizate în luna iulie 2017 au fost făcute de pe un dispozitiv mobil (63,5%), ceea ce reprezintă o creştere cu 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pornind de la aceste valori, MoLoSo estimează că aproape două treimi din totalul de căutări realizate în perioada vacanţei de vară din acest an (iulie - septembrie) provin de pe un dispozitiv mobil.
citeste totul despre: