Veşti bune pentru şoferi: Euroins anunţă o scădere masivă a reclamaţiilor şi un timp mai scurt pentru analiza dosarelor de daune

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO: News.ro
FOTO: News.ro

Euroins România, noul lider RCA în funcţie de numărul de clienţi după falimentul demarat la City Insurance, anunţă rezultate pozitive în privinţa timpilor de procesare a cererilor de despăgubire şi scurtarea semnificativă a timpului în care plăţile sunt efectuate.

Potrivit reprezentanţilor companiei, în acest an, până în luna septembrie, Euroins a plătit 750 de milioane de lei pentru mai mult de 90.000 de daune, în timp ce în luna octombrie şi prima săptămână din noiembrie, Euroins a plătit peste 350 de milioane de lei pentru mai mult de 30.000 de dosare de daună. 

„Numărul despăgubirilor plătite zilnic a crescut cu 20%. În 2020, dauna medie pentru vătămări corporale produse în urma unui accident a fost de 45.657 lei, în timp ce în 2021 a crescut la 67.566 lei.”, precizează sursa citată.

Euroins arată că îmbunătăţirea timpilor de compensare vine ca urmare a multor schimbări interne demarate în acest an, împreună cu numirea unui nou CEO şi mobilizarea resurselor financiare pentru extinderea echipei de experţi, digitizarea companiei, reevaluarea proceselor interne şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor.

„Îmbunătăţirea procedurilor interne a dus, de asemenea, la o scădere considerabilă a numărului de plângeri depuse împotriva Euroins. Comparativ cu media lunară, în octombrie 2021 numărul reclamaţiilor a scăzut cu 85%.”,  informează sursa citată.

Conform datelor transmise de reprezentanţii companiei, în ultimele 12 luni, Euroins România a beneficiat de nu mai puţin de patru majorări de capital, în valoare totală de peste 300 de milioane de lei, care demonstrează sprijinul continuu al acţionarilor. 

„Tot acest capital suplimentar a ajutat Euroins să ofere servicii mai bune, să aducă valoare adăugată şi să crească satisfacţia clienţilor.

Euroins România a investit şi în dezvoltarea serviciilor online de deschidere a dosarelor de daune şi de gestionare a acestora. Astăzi, peste 70% din dosarele de daune sunt deschise online, fapt care permite specialiştilor Euroins să proceseze un volum crescut de cereri.”, explică Euroins.

Sursa citată mai menţionează că, în comparaţie cu anul trecut, în primele nouă luni din 2021 segmentul CASCO Euroins a crescut de 10 ori, numărul asigurărilor de sănătate şi de călătorie vândute a crescut de cinci ori, iar numărul asigurărilor de locuinţe emise s-a dublat. 

În comparaţie, segmentul RCA al Euroins a crescut cu doar 5%, de la 4 milioane la 4,2 milioane de poliţe. „Aceste rezultate arată că Euroins este recunoscut şi ca un jucător important Non-RCA pe piaţa din România.”. transmite sursa citată.

„Continuăm să ne consolidăm echipa, îmbunătăţim şi digitalizăm procedurile interne. Continuăm să ascultăm piaţa, ne ascultăm partenerii, ne propunem să avem un dialog constructiv cu autorităţile şi suntem recunoscători, de asemenea, că avem sprijin enorm din partea tuturor acţionarilor, inclusiv cel mai nou membru al familiei noastre – Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare”, a declarat Tanja Blatnik, Director General Euroins România.

Amintim că luna trecută Euroins a anunţat că Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) va achiziţiona o participaţie minoritară la Euroins Insurance Group şi va investi 30 milioane de euro în compania din România.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite