Articol publicitar

E.ON de peste 10 ani, furnizor de energie şi soluţii energetice în România

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
eon energie romania

E.ON este furnizorul de electricitate, gaze naturale şi soluţii energetice al unei comunităţi formate din peste 3 milioane de clienţi în România, de mai bine de 10 ani. Cu o experienţă de peste 30 de ani în domeniu, astăzi portofoliul E.ON cuprinde produse şi servicii destinate tuturor segmentelor de consumatori de la casnici, la clienţi business şi municipalităţi.

Ce promitem clienţilor noştri?

  • Experienţe excepţionale personalizate
  • Un raport calitate-preţ corect şi…ceva în plus de fiecare dată
  • Soluţii inteligente şi sustenabile azi, mâine şi pentru viitor

…şi cum ne îndeplinim promisiunile?

Inovaţia, prioritară în acţiunile noastre, se traduce prin migrarea activităţilor dincolo de furnizarea tradiţională de energie spre dezvoltarea de soluţii energetice care aduc beneficii reale, tangibile în vieţile românilor. La E.ON punem accent pe soluţii integrate de încălzire & AC, e-mobility, ecosisteme Smart, energie solară.

Drept dovadă, în 2016 am lansat prima soluţie completă pentru încălzirea locuinţei – E.ON Life – Abonează-te la o viaţă fără griji! Cele 3 pachete E.ON Life includ o centrală termică în condensare la alegere, alături de servicii tehnice precum verificări, întreţinere, reparaţii şi intervenţii 24/7 pentru urgenţe în cazul defecţiunilor la instalaţia de încălzire sau electrică din locuinţă.  Toate pachetele includ gratuit vizita şi sfatul expertului pentru stabilirea necesarului termic corect, livrarea şi instalarea centralei la data stabilită de către client, precum şi garanţia extinsă a centralei pe durata contractului. Pe lângă avantajul scutirii clienţilor de drumuri repetate în magazine, de căutarea unui instalator specializat şi disponibil, de dificultatea alegerii unui echipament potrivit sau scurtarea perioadei de la achiziţie la instalare, oferta unui pachet complet de la un singur furnizor vine în plus cu modalităţi de plată fără avans. Pachetele E.ON Life Complet, Avantaj şi Esenţial sunt disponibile cu plata prin abonament lunar pe 3, 5, 7 ani sau plată integrală. Acum, E.ON Life oferă opţional şi pachetul Protect compus din senzor şi electrovalvă, pentru evitarea oricărui risc în cazul scăpărilor de gaz.

Întrucât nevoile consumatorilor evoluează accelerat spre experienţe lipsite de efort şi produse care să le fie accesibile de oriunde, oricând în E.ON, digitalizarea este privită drept o nouă oportunitate. În acest sens, în 2017 am dezvoltat un nou canal de vânzare – E.ON FlashEnergie liberă ca tine! Achiziţia produselor, semnarea contractelor, interacţiunile în acest caz, oferă exclusiv o experienţă digitală, fără cozi, fără hârtii. E.ON Flash deţine astăzi în portofoliu, un produs unic pe piaţa de energie, care vine cu plăţi lunare egale şi o singură regularizare la sfârşit de contract. Astfel, clienţii cunosc în orice moment costurile lunare, chiar anuale cu energia, evitând cheltuieli neprevăzute la facturile de estimare sau regularizare.

În furnizarea de energie, E.ON deţine în portofoliul său produse de electricitate, gaze naturale şi pachete mixte, dar lansează în mod continuu oferte care să faciliteze accesul rapid şi uşor la energie, acţionând şi în direcţia educării publicului consumator. Produsele E.ON sunt construite modular astfel încât, în funcţie de tipologia clientului pot accepta servicii adiţionale pentru plus de valoare în viaţa acestuia.

În martie 2018, am lansat un produs de energie integrat – E.ON Duo, Veştile bune vin în pereche - care aduce costuri mai mici cu energia, electricitatea şi gazele naturale pe o singură factură, aşadar o singură plată lunară pentru utilităţi şi garanţia unui preţ fix pe durata contractului.

Toate produsele şi soluţiile E.ON vin la pachet cu o gamă de servicii gratuite precum: suport şi consultanţă prin telefon, e-mail sau chat, factura electronică, transmiterea autocitirii indexului contor online/telefon/sms, serviciul info sold sms, 24/7 acces pe portalul myline-eon.ro şi în aplicaţia mobilă E.ON Myline pentru informaţii în timp real privind contractul de energie al clientului, alături de peste 30 de Centre Relaţii Clienţi în jumătatea de nord a ţării. La această oră, peste 500.000 de clienţi deţin un cont personal E.ON Myline serviciul devenind astfel, cel mai accesat portal de self-care al unui furnizor de energie din România.

0800 800 900 | eon-energie-romania.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite