Care sunt beneficiile unei asigurări de viaţă şi ce soluţii de extra-protecţie pot fi adăugate

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
captura

Pentru multe familii, un eveniment neprevăzut cum ar fi un accident, o problemă de sănătate sau chiar un deces, ar putea afecta situaţia financiară a familiei şi nivelul de trai. Astfel, asigurările de viaţă sunt o soluţie concretă şi uşor accesibilă pentru reducerea vulnerabilităţii familiilor şi a dezechilibrelor sociale.

Segmentul asigurărilor de viaţă a înregistrat în 2021 cea mai mare creştere din ultimii ani, arată Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România. Cu toate acestea, ponderea activităţii de asigurări de viaţă în totalul sectorului de asigurări din România (circa 20%) se află în continuare la un nivel scăzut comparativ cu celelalte state ale UE, precum Polonia (31%), Germania (48%), Franţa (55%) sau Italia (76%).

Asigurările de viaţă joacă un rol important în economiile europene mai avansate atunci când vine vorba de atenuarea riscului de sărăcie. Acestea pot oferi asigurarea securităţii financiare a persoanelor şi a familiilor în faţa unor evenimente neaşteptate, cum ar fi decesul şi invaliditatea. Începând cu numai 5 lei pe zi, soluţia de protecţie de la NN oferă clienţilor liniştea că familia lor beneficiază de până la 1,8 milioane de lei dacă li se întâmplă ceva neprevăzut. În cazul unui deces, asigurarea de viaţă plăteşte familiei suma asigurată stabilită, ca să treacă mai uşor peste dificultăţile financiare. Iar dacă până la finalul contractului nu se întâmplă nimic şi nu este nevoie de asigurare, clienţii primesc înapoi 30% din primele de asigurare plătite.

Suma asigurată în caz de deces e stabilită de clienţi, între 30.000 de lei şi 900.000 de lei, valoare care se dublează în situaţia decesului din accident. Asigurarea poate fi încheiată de la vârsta de 18 ani până la 65 de ani, pe o perioadă cuprinsă între 5 şi 30 de ani (sau până la împlinirea vârstei de 80 de ani).

Cum funcţionează protecţia oferită de o asigurare de viaţă

Primul pas pe care e nevoie să-l facă clienţii este să stabilească suma asigurată şi beneficiarul asigurării. Adică, persoana din familie pe care vrea să o protejeze şi suma de bani pe care o va primi în cazul în care clientul păţeşte ceva. Suma asigurată o stabileşte clientul împreună cu consultantul său, în funcţie de riscurile pentru care are nevoie de protecţie. Apoi, în funcţie de suma asigurată se calculează valoarea primelor, care pot fi plătite lunar, trimestrial, semestrial sau anual.

NN oferă şi soluţii pentru extra-protecţie care pot fi adăugate asigurării de viaţă şi care ajută clienţii să se pună pe picioare după situaţii neprevăzute care le afectează sănătatea sau situaţia familiei.

captura

Printre acestea sunt:

  • asigurarea suplimentară pentru spitalizare şi chirurgie în caz de accident sau îmbolnăvire - oferă un sprijin financiar pentru acoperirea costurilor de spitalizare şi intervenţii chirurgicale;
  • recuperare medicală din accident - oferă până la 200.000 de lei pe an pentru procesul de recuperare;
  • asigurarea suplimentară pentru diagnosticare şi tratament pentru cancer - oferă până la 700.000 de lei pentru investigaţii medicale şi tratamentul oricărui tip de cancer, în orice stadiu, aşa încât clienţii să se concentreze pe ce contează: vindecare şi întoarcerea cât mai rapidă la viaţa de dinainte de diagnostic;
  • asigurarea suplimentară pentru afecţiuni grave - oferă până la 700.000 de lei cu care clienţii pot plăti investigaţiile, tratamentul, vacanţele de recuperare sau orice au nevoie în cazul celor mai comune 24 de boli grave şi pentru 4 proceduri chirurgicale asociate.

Clienţii NN au o experienţă digitală în interacţiunea lor cu asigurările NN prin tool-urile şi procesele dezvoltate continuu de companie. Asigurările NN pot fi cumpărate printr-un proces 100% digital, în baza unei discuţii online cu unul dintre cei 1.500 de consultanţi financiari din toată ţara. Procesul de vânzare şi emitere a contractului se desfăşoară online, într-un timp foarte scurt care de cele mai multe ori nu depăşeşte o oră de la semnarea digitală şi efectuarea plăţii.

Este important de menţionat că prin aplicaţia mobilă NN Direct, clienţii au acces în orice moment, direct pe telefon, la toate informaţiile despre produsele lor de asigurare, pot face plăţi şi îşi pot actualiza datele de contact. Soluţia de plată integrată în aplicaţie le asigură o experienţă digitală şi mai facilă pentru plata online a primelor de asigurare, cu posibilitatea salvării în siguranţă a datelor cardului în aplicaţie pentru plăţi viitoare. 

În cazul unei situaţii neprevăzute, clienţii pot solicita beneficiile financiare acoperite de asigurare în call-center sau electronic, direct pe telefonul mobil în aplicaţia NN Direct, prin câţiva paşi simpli care durează doar câteva minute, iar cererile sunt rezolvate în cel mult 48 de ore.

Articol sustinut de NN România

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite