Call center cu tarif normal pentru păgubiţii City Insurance

0
Publicat:
Ultima actualizare:
city insurance

Brokerii de asigurări au lansat miercuri un Call Center pentru păgubiţii City Insurance, ce poate fi apelat cu tarif normal, 24 de ore din 24, a informat UNSICAR.

Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări (UNSICAR) a lansat, miercuri, 29 septembrie, un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) şi platforma online https://ghidcityinsurance.ro/ pentru sprijinirea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance, companie a cărei autorizaţie de funcţionare a fost retrasă de către Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate şi lichiditate. 

Membrii UNSICAR vin astfel în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii cu două canale de comunicare care furnizează 24 de ore din 24 răspunsuri documentate privind diferitele situaţii în care clienţii se pot afla. Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau pagubit care ar urma sa isi recupere prejudiciile in baza unei polite de Asigurare emise de aceasta companie de asigurari, indiferent daca persoana respectiva este client al unui broker membru UNSICAR sau nu.

"Lansarea call center-ului şi a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicaţi peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care îşi propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi in permanenţă actualizat cu cele mai noi informaţii astfel încât clienţii să poată lua decizii în cunoştinţă de cauză", spune Dorel Duţă, preşedinte UNSICAR. 

„UNSICAR are convingerea că brokerii pot contribui decisiv la creşterea gradului de protecţie a românilor şi a afacerilor din România, prin produse de asigurări adaptate diverselor riscuri la care sunt expuşi, dar şi prin acţiuni concrete de asistenţă în caz de daună sau consultanţă în situaţii dificile, cum este cazul City Insurance.

Ponderea poliţelor facultative gestionate de brokerii de asigurari în ultimii ani a crescut, ajungând la aproape 49% la finele anului 2020, de la 41% în 2016, în condiţiile în care volumul de prime brute intermediate a crescut constant în această perioadă”, susţin reprezentanţii brokerilor de asigurări.

La nivelul pieţei, brokerii deţin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind în creştere în ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite