Şeful Avon, executivul care dă tonul în vânzarea cosmeticelor: Online-ul este viitorul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Răzvan Diraţian a condus Avon prin criză şi a reuşit să îl readucă pe creştere anul trecut FOTO wall-street
Răzvan Diraţian a condus Avon prin criză şi a reuşit să îl readucă pe creştere anul trecut FOTO wall-street

Avea doar 33 de ani când a preluat conducerea Avon România şi multe provocări în faţă. Răzvan Diraţian a condus business-ul prin criză şi a reuşit să îl readucă pe creştere anul trecut. E ancorat acum într-un proiect pe care îl consideră viitorul în vânzări: transformarea companiei pentru zona de e-commerce.

Acum are 37 de ani şi cele 24 de ore par a fi insuficiente pentru programul său. Agenda sa este stabilită cu precizia unui ceas elveţian încă de la începutul anului. După ce anul trecut a reuşit să readucă business-ul Avon pe creştere, după doi ani de scăderi, cifra de afaceri depăşind 100 de milioane de euro, Răzvan Diraţian îşi concentrează întreaga atenţie către un proiect mult mai amplu, început în urmă 12 ani: tranziţia de la model de business tradiţional către e-commerce.

“În 2002 mergeam prin ţară şi învăţam oamenii cum să folosească calculatorul. La momentul respectiv obiectivul era ca lumea să folosească site-ul şi ne doream lucruri de bază. Existau timpi morţi în vânzări în condiţiile în care unui formular de hârtie cu o comandă îi trebuiau două zile să ajungă din Sighetu Marmaţiei la Bucureşti pentru a fi introdus în calculator. Clienţii asteptau mult prea mult. Ulterior am ajuns la un business 100% online, nu am mai avut formulare, iar acum mergem în zona de e-commerce unde şi clientii vor avea acces online”, declară şeful Avon Romania&Republica Moldova.

Citeşte pe wall-street.ro continuarea interviului 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite