Vânzările pe piaţa externă ale Farmec au crescut cu 36%, în ultimii 3 ani. Turdean: Vom continua extinderea peste hotare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul român de cosmetice Farmec anunţă o creştere a vânzărilor pe piaţa externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017, reprezentanţii companiei anunţând că vor continua extinderea peste hotarele României,  prin deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, programată pentru anul acesta.

Dinamica bună se datorează strategiei de extindere internaţională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităţilor anumitor pieţe de desfacere, cât şi extinderea portofoliului cu game inovatoare şi revoluţionare.

„Trendul ascendent al vânzărilor la nivel extern reprezintă o validare a obiectivelor noastre strategice de extindere globală. Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii 3 ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecărei pieţe şi, în consecinţă, a diversificării gamelor cu produse ce corespund acestor cerinţe şi nevoi distincte. De exemplu, ca răspuns la unele probleme ridicate de consumatorii din Asia şi Orientul Mijlociu, precum nevoia de luminozitate şi oferirea unui plus de albire tenului, anul trecut am lansat gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Gerovital Luxury, ce includ produse care vin să satisfacă aceste cerinţe. În 2018, în paralel cu dezvoltarea puternică din interiorul ţării, vom continua extinderea Farmec şi peste hotarele României. În acest sens, mizăm pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe  noi pieţe de desfacere, precum şi creşterea cotei de piaţă în ţările în care suntem prezenţi de mai mulţi ani”, a declarat Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec.

Cele mai solicitate tipuri de produse pe piaţa externă sunt cele anti-age, anti-acneice şi tratamentele de îngrijire pentru păr, ce aparţin gamelor Gerovital H3 Evolution, Gerovital Stop Acnee şi, respectiv, Gerovital Tratament Expert. Cea mai rapidă creştere a vânzărilor a fost înregistrată de către gamele premium ale companiei – Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Gerovital Luxury, ambele lansate în 2017.

Astfel, în topul produselor livrate în afara României se află Fiolele Gerovital H3 Evolution, apreciate pentru efectele puternice antirid, datorate sinergiei de ingrediente active utilizate, forma de ambalare modernă, în trend cu tendinţele din domeniul cosmetic, dar şi pentru raportul foarte bun calitate – preţ. 

Pe următoarele poziţii în clasamentul celor mai vândute produse la nivel extern se află cele din gama Gerovital Stop Acnee, cele mai multe solicitări venind din Orientul Mijlociu şi Asia.

Şamponul şi Serul Anticădere din gama Gerovital Tratament Expert sunt alte produse care înregistrează rezultate bune la nivel internaţional.  O cerere deosebită pentru această gamă, inclusiv pentru produsele destinate prevenirii căderii părului şi regenerării acestuia, este înregistrată în zona Orientului Mijlociu (Iraq, Kuwait), dar şi cea a Europei (Macedonia, Marea Britanie, Ungaria, Republica Moldova).   

Strategia de expansiune pe piaţa externă a producătorului clujean vizează, printre altele, şi deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, pas estimat pentru 2018.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia şi câte un spaţiu în Grecia şi Ungaria).

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite