Un investitor belgian a inaugurat un drum privat lângă Bucureşti. Doi primari, un prefect, un secretar de stat şi un deputat au tăiat panglica

0
Publicat:
Ultima actualizare:
La evenimentul de tăiere a panglicii pentru drumul privat s-au prezentat primarii localităţilor Fundulea şi Cernica, prefectul judeţului Călăraşi, un deputat şi Alexandru Năstase, secretar de stat al Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, alături de ambasadorul Belgiei şi reprezentanţii dezvoltatorului FOTO zf.ro
La evenimentul de tăiere a panglicii pentru drumul privat s-au prezentat primarii localităţilor Fundulea şi Cernica, prefectul judeţului Călăraşi, un deputat şi Alexandru Năstase, secretar de stat al Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, alături de ambasadorul Belgiei şi reprezentanţii dezvoltatorului FOTO zf.ro

Investitorul belgian Liebrecht & wooD, care a dezvoltat pe piaţa locală centrele comerciale Fashion House şi Militari Shopping sau parcul de birouri Victoria Park din Băneasa, a finalizat astăzi un drum de patru kilometri care leagă un teren deţinut de companie de autostrada Bucureşti – Constanţa pentru a putea dezvolta pe acel lot un nou centru commercial, potrivit zf.ro.

Investiţia în acest drum s-a ridicat la 4,8 milioane de euro şi a fost finanţată din fondurile companiei. Cu toate acestea, la evenimentul de tăiere a panglicii s-au prezentat primarii localităţilor Fundulea şi Cernica, prefectul judeţului Călăraşi, un deputat şi Alexandru Năstase, secretar de stat al Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, alături de ambasadorul Belgiei şi reprezentanţii dezvoltatorului. 

Drumul este util companiei, dar este şi o nouă cale de acces între localităţile Bălăceanca şi Cernica, aflate de o parte şi alta a autostrăzii A2, scrie zf.ro.

Primarii şi prefectul au declarat că se află în „faţa unui vis“ şi a „celei mai importante investiţii din zonă“, care va deschide porţile şi către alţi investitori, deşi contribuţia acestora la realizarea acestei investiţii a fost legată doar de eliberarea autorizaţiilor necesare pentru ca belgienii să îşi poată derula proiectul. 

În acelaşi timp, spre exemplu, cea mai mare parte a ieşirilor de la autostrada Bucureşti – Ploieşti, dată în folosinţă în 2012, nu sunt nici acum deschise circulaţiei, în condiţiile în care acest proiect este o iniţiativă publică, arată zf.ro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite