Articol publicitar

Top 5 idei prin care îţi securizezi afacerea

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
stampila

Antreprenorii sunt riguroşi şi inovatori. Corporatiştii sunt pasionaţi de detalii. Businessman-îi vizionari sunt mereu cu un pas înainte. Însă fiecare are un stres: cum să îşi pună afacerea la adăpost? Cum să se ferească de tepari? Cum să nu se lase înşelaţi

Răspunsul este mai la îndemână decât ai putea crede: ştampila. Una dintre cele mai eficiente şi mai ieftine unelte de autentificare a documentelor.

Dacă această varianta de securizare a afacerii stârneşte nedumerire, iată mai multe informaţii care să îţi sporească încrederea.

Este adevărat: obligativitatea folosirii ştampilei a fost eliminată în urmă cu 8 ani de zile, când România a intrat în Uniunea Europeană. Apoi în iulie 2015, prin intermediul ordonanţei OUG/09.07.2015, Guvernul ne-a reamintit faptul că, autoritaritatile publice nu mai pot refuză procesarea unui document, dacă acesta nu este ştampilat. Practic, documentele emise între persoane private şi juridice de tipul contracte, facturi, avize, chitanţe, sunt considerate valabile de către autorităţi, chiar dacă nu sunt ştampilate.

Şi totuşi, ştampila aduce cu sine mai puţine înşelătorii şi fraude, mai puţine situaţii paradoxale şi de ce nu, venituri mai mari.

Ştampila este în continuare utilă şi îşi dovedeşte funcţionalitatea mai ales în relaţia persoanelor juridice cu terţii. Iată un top 5 motive pentru care e bine să o foloseşti şi de acum înainte:

1. Ştampila este cea mai simplă, rapidă şi ieftină metodă de autentificare, personalizare pentru persoanele juridice. Ea reprezintă echivalentul semnăturii pentru persoană fizică. Este cea mai simplă metodă de promovare a propriei afaceri / brand.

2. Ştampila transmite informaţii clare despre sursă documentului, deoarece pe ştampila sunt înscrise numele firmei, logo, adresa.

3. Lipsa ştampilei de pe anumite documente deschide calea spre fraudare. Chitanţele, adeverinţele de salariu sau declaraţiile de impozit sunt printre cele mai uşor de contrafăcut. Flasificarea unei ştampile nu este la îndemână oricui şi, de aceea rămâne cea mai utilizată metodă de autentificare şi securizare a unui document.

4. Ştampila te asigura că un document a fost procesat de către persoanele din cadrul firmei/departamentului respectiv, că a trecut prin mâinile respectivelor persoane.

5. Deşi semnătură olografă este unică, de cele mai multe ori este indescifrabilă, pe când o ştampila transmite informaţii clare cu priovire la sursă documentului.

Avocatul Cristian Driga clarifica spunând că „OrdonantaOUG/09.07.2015 nu interzice ştampilarea documentelor depuse la autorităţile statului sau emise în relaţia cu alte entităţi private. Contribuabilii au libertatea de a decide elementele de siguranţă adecvate pentru afacerea proprie, iar în practică de zi cu zi se pot identifica numeroase situaţii în care simplă

semnătură nu este suficientă pentru trasabilitatea unui document sau încrederea ce i se poate acordă. Ştampila nu echivalează cu birocraţia ci este un element de siguranţă la latitudinea contribuabilului”.

NU EZITA SĂ FOLOSEŞTI PENTRU SIGURANŢă TA ŞI A COMPANIEI TALE!

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite