Articol publicitar

S-a lansat StreamingMail, serviciul de email marketing care oferă cel mai complex set de statistici din România

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
adv

S-a lansat StreamingMail, un serviciu de email marketing dezvoltat integral de o echipă românească de programatori şi specialişti în marketing. StreamingMail oferă cel mai complex set de statistici de pe piaţa din România, o rată ridicată de livrare a mesajelor şi servicii personalizate pentru fiecare client în parte.

Începând cu 1 iunie, timp de 90 zile, compania oferă un pachet gratuit, în limita unei baze de date de 5.000 de contacte şi 30.000 de mailuri lunare, precum şi pachete lunare personalizate în funcţie de nevoi, cu costuri care încep de la 30 până la 1.000 de dolari.

Lansarea StreamingMail vine în contextul schimbărilor continue în piaţa de advertising online. 91% dintre companiile româneşti folosesc reţelele de socializare pentru a ajunge la clienţi suprapopulând mediul, în timp ce, potrivit iSense Solutions, 14% dintre utilizatorii de internet din România blochează bannerele pe marile site-uri prin intermediul programelor de tip AdBlock. Create cu atenţie şi cu un scop precis, tocmai datorită caracterului lor personal, newsletterele pot ajuta la construirea unei relaţii mult mai intime între consumator şi brand.

„O persoană primeşte, în medie, 126 de mailuri în fiecare zi conform raportului Email Statistics, 2015-2019, realizat de Radicati Group, ceea ce înseamnă că relevanţa este din ce în ce mai importantă. De aceea, am gândit StreamingMail ca pe un serviciu dinamic, care ajută mesajele marketerilor să se remarce între toate mailurile din inbox. StreamingMail poate fi un sprijin real pentru antreprenorii la început de drum, care nu dispun de bugete de marketing. Pentru aceştia, avem un pachet gratuit sau oferte la cost redus. Mai mult, StreamingMail vine în sprijinul companiilor de talie mai mare, care deja au o echipă de specialişti în email marketing şi trimit sute de mii de mesaje zilnic, cu o platformă dinamică, uşor de integrat în orice sistem, uşor de folosit, intuitivă şi adaptabilă tuturor nevoilor lor. Echipa noastră este disponibilă 24 ore din 24 pregătită să devină specialistul în email marketing al oricărui nou partener”, declară  Costi Drăguţ, Country Manager StreamingMail.

Pentru a construi mesaje relevante pentru clienţii lor, marketerii care folosesc StreamingMail primesc în timp real un set de statistici elaborate, care analizează performanţa newsletterelor trimise şi interacţiunea cu abonaţii, printre care:

·       Numărul de emailuri trimise;

·       Numărul de adrese de email care au ieşit din folosinţă;

·       Numărul de persoane care s-au dezabonat de la newsletterul trimis;

·       Numărul de persoane care au raportat emailul ca spam;

·       Numărul de persoane care au deschis emailul o dată;

·       Numărul de persoane care au deschis emailul de cel puţin două ori;

·       Numărul de linkuri din emailul trimis care au fost accesate;

·       Numărul de clickuri pe care l-au avut aceste linkuri;

·       Care sunt device-urile de pe care s-a deschis emailul;

·       Unde se află publicul-ţintă atunci când a deschis emailul;

·       Posibilitatea de a publica mesajul din newsletter pe platformele social media;

·       Posibilitatea de a previzualiza newsletterul înainte de a fi trimis, în peste 78 de dispozitive.

StreamingMail dispune de o platformă intuitivă şi uşor de folosit de către orice marketer, chiar şi de către cei cu experienţă minimă în marketing online. De asemenea, StreamingMail introduce o altă noutate: disponibilitatea 24 de ore din 24 a echipei, permanent conectată pentru a răspunde nevoilor clienţilor săi, pentru a adapta platforma şi a oferi soluţii personalizate fiecărui tip de business. Pe măsură ce sunt identificate nevoi recurente ale clienţilor, echipa StreamingMail introduce noi tooluri, îmbunătăţind constant performanţa newsletterelor şi urmărind mereu acelaşi obiectiv: relevanţa.

Eficienţa unui serviciu de email marketing reiese din calculul ROI-ului. În SUA, conform Direct Marketing Association, National Client Email Report 2015, în medie, pentru fiecare 1 dolar investit într-un serviciu de email marketing, reiese un profit de 38 de dolari. Mai mult, una din cinci companii raportează un ROI de 70:1. (Direct Marketing Association, National Client Email Report 2015).

Despre StreamingMail

StreamingMail este un serviciu de email marketing care oferă cel mai complex set de statistici de pe piaţa românească, cu ajutorul cărora clienţii pot crea mesaje relevante pentru audienţa lor. StreamingMail asigură o rată ridicată de livrare a mesajelor şi servicii personalizate pentru fiecare platformă în parte. Cu o echipă 100% românească, ce reuneşte unii dintre cei mai pasionaţi specialişti din industrie, StreamingMail îşi propune să fie un serviciu care aduce brandurile cât mai aproape de consumatori.

www.streamingmail.com

www.facebook.com/StreamingMail

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite