Lidl închide un magazin pentru că „nu mai corespunde standardelor companiei” şi redeschide altul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
lidl ghiroda timis

Lidl a anunţat că închide unul dintre magazinele sale pentru că „nu mai corespunde standardelor companiei”, inaugurând însă un altul, în altă locaţie.

Astfel, magazinul Lidl de pe Bulevardul Dacia, Nr. 136 - 138 înlocuieşte unitatea aflată pe Bulevardul Dacia, Nr. 11, care se închide pe 29.04.2020, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce priveşte sustenabilitatea şi experienţa pentru clienţi.

Noul magazin din Mioveni are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.300 m² şi dispune de peste 120 de locuri de parcare, precum şi de o staţie de încarcare pentru automobilele electrice, unde vor putea fi încărcate două maşini simultan. Orarul de funcţionare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 şi 22:00, iar duminica între 8:00 şi 20:00. 

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului, noul magazin Lidl din Mioveni dispune de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficienţă energetică.

Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezenţă, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de ventilaţie, ori staţia de încărcare pentru automobile electrice. 

Pentru că sănătatea angajaţilor, a clienţilor şi a partenerilor este prioritară pentru Lidl, şi în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în reţeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecţie la casele de marcat, limitarea numărului de clienţi care pot intra în acelaşi timp în magazin, precum şi montarea de dispensere cu soluţie dezinfectantă pentru clienţi şi dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate şi obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările şi ieşirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele şi coşurile de cumpărături, benzile şi POS-urile de la casele de marcat etc.). 

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl face o serie de recomandări pentru clienţi, publicate atât online, cât şi în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care doresc să le cumpere şi păstrarea distanţei recomandate faţă de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienţii care stau la coadă să păstreze distanţa recomandată faţă de cei din jurul lor, şi în noul magazin Lidl din Mioveni se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. 

În acelaşi timp, pentru a limita răspândirea noului coronavirus, Lidl face apel la solidaritatea clienţilor pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităţilor, cât şi măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea magazinului din Mioveni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reuşeşte să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acţiunilor companiei stând eficienţa şi demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţea fiind produse în România. 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine şi peste 160 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial. 

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajaţi, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine şi 5 centre logistice.  

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite