Hornbach a investit 145 milioane de euro în România, în ultimii 10 ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Hornbach a investit 30 de milioane de euro pentru magazinul de la Timișoara

Retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach România a investit aproximativ 145 de milioane de euro pe piaţa din România în cei 10 ani de la intrare şi pregăteşte lansarea magazinului online.

„Concernul Hornbach a inaugurat primul magazin pe piaţa românească în 2007 şi, de atunci până în prezent, investiţiile companiei în România s-au ridicat la aproximativ 145 de milioane de euro. Suma a fost direcţionată către achiziţia de terenuri, construirea şi dotarea celor şase magazine pe care le deţinem aici (Berceni – 2007, Militari – 2008, Braşov – 2009, Baloteşti – 2010, Timişoara – 2012, Sibiu - 2015), cât şi în construirea sediului central”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Investiţii de peste 3 milioane de euro în angajaţi

În cei 10 ani pe piaţa locală, Hornbach a creat peste 730 de locuri de muncă, atât în magazinele pe care le deţine, cât şi în sediul central. În plus, investiţiile companiei în şcolarizările personalului nou angajat sau ale celui deja existent în companie au depăşit 3 milioane de euro.

„Pentru noi este foarte importantă capacitatea personalului de a putea răspunde oricărui client, indiferent de raionul de care se ocupă, şi de a oferi o consiliere pe măsură. Astfel, am investit constant în şcolarizări standard, cât şi specifice, deoarece ne dorim să fim permanent în topul preferinţelor clienţilor atunci când vine vorba de consilierea specializată”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.

Potrivit afirmaţiilor sale, Hornbach are angajaţi loiali, având o rată de fluctuaţie a personalului de sub 4%, mult mai mică faţă de cea întâlnită, în medie, în sectorul de retail din România. De asemenea, peste 59% dintre angajaţi se află în companie de mai mult de 3 ani şi jumătate.

Înfiinţată ca o afacere de familie în anul 1877, în sud-vestul Germaniei, compania deţine în prezent 156 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit în nouă ţări din Europa şi a înregistrat în anul financiar curent o creştere a cifrei de afaceri de 7,1 procente în perioada martie -  mai.

Planuri de viitor

În ceea ce priveşte planurile de viitor ale Hornbach pe piaţa din România, compania vizează lansarea, în prima jumătate a anului 2018, a magazinului online. „Deja am înfiinţat în cadrul companiei un departament dedicat acestui proiect, fiind considerat extrem de important pentru dezvoltarea companiei în linie cu cerinţele clienţilor, care îşi doresc să aibă acces la produsele noastre direct de acasă, din faţa calculatorului”, a subliniat Directorul General. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite