Hertz îşi dezvoltă afacerile pe zona de leasing operaţional

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Hertz va investi în 1.000 de maşini noi pentru a consolida business-ul pe sectorul de leasing operaţional FOTO Guliver/ Getty Images
Hertz va investi în 1.000 de maşini noi pentru a consolida business-ul pe sectorul de leasing operaţional FOTO Guliver/ Getty Images

Lider al pieţei de rent-a-car din România, Hertz îşi va dezvoltă business-ul de închiriere pe termen lung (leasing operaţional) şi va investi în 1.000 de maşini noi în acest an.

Compania va investi anul acesta aproximativ 12 milioane de Euro în 1.000 de vehicule noi. 

Business-ul de leasing operaţional al companiei, Hertz Lease, are momentan o flotă de 1.600 de maşini şi ţinteşte să ajungă la 2.000 de unităţi la sfârşitul lui 2016, având în vedere că sectorul este aşteptat să înregistreze o creştere de 13% în România, mulţumită evoluţiilor pozitive micro şi macro economice, se arată într-un comunicat al companiei.

Hertz lansează şi serviciul premium VIP Concierge, oferindu-le clienţilor de leasing operaţional din top şi middle management mobilitate continuă, chiar şi atunci când maşinile în leasing se află în perioadele de întreţinere.

 „Modelul de business Hertz ne oferă oportunitatea de a ne asigura că nevoile de mobilitate ale clienţilor noştri sunt mereu acoperite. Generând sinergii împreună cu serviciul nostru de rent-a-car, putem oferi clienţilor de leasing operaţional mobilitate instantă, chiar şi în perioada de dinainte ca flota comandată să fie livrată sau pentru cazurile în care este nevoie de maşini suplimentare pentru proiecte speciale“, a declarat George Asimakis, country manager Hertz România.

Compania estimează o creştere de 25% pentru 2016, în timp ce sectorul de leasing operaţional are o creştere estimată de 13%.

„Am înregistrat deja o creştere de 25% în primele trei luni ale lui 2016 în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2015 şi ne aşteptăm ca ritmul să se menţină până la finalul anului, ţinând cont de faptul că evoluţia pozitivă a multor sectoare de business, inclusiv turismul, a stimulat închirierile de maşini, atât pe termen lung, cât şi pe termen scurt“, a mai George Asimakis, country manager Hertz România.

Începând cu această lună, Hertz Lease a adăugat în portofoliul său un alt serviciu premium, VIP Concierge, dezvoltat pentru clienţii din top şi middle management. Serviciul asigură clienţilor o maşină înlocuitoare de aceeaşi clasă în timpul perioadelor de mentenanţă sau în timpul reparaţiilor pentru maşinile contractate în leasing, iar în acelaşi timp este oferit şi un serviciu de tip „door to door”.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite