Decizia definitivă: Cum şi-a salvat George Copos averea şi unde au greşit alţi afacerişti cu imaginea alterată

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru afacerile ai căror fondatori au probleme cu justiţia, importanţa percepţiei publice asupra business-ului este critică. Astfel, transferul de imagine adusă de un nou manager, de al cărui nume să fie legat şi parcursul imediat al afacerii, poate face diferenţa dintre reuşită şi eşec. George Copos a demonstrat-o deja, scrie Adevărul Financiar.

În ultimele zile, Alexandra Copos a apărut în paginile tururor ziarelor economice şi generaliste din România, oferind cu generozitate informaţii din experienţa primului său an petrecut la cârma afacerilor familiei Copos, dar şi despre ultimele reuşite şi planurile imediat următoare. Acest tur de forţă poate sublinia, mai departe de rolul său de comunicare şi marketing, şi importanţa unui obiectiv strategic: transferul total de imagine de la George Copos la Alexandra Copos, potrivit sursei citate.

Astfel, afacerile familiei au reuşit să treacă cu repeziciune dintr-o zona a incertitudinii legate de management sau de contractele cu furnizorii şi partenerii de business, într-o etapă firească a succesiunii. Astfel, parcursul afacerilor familiei Copos nu a avut de suferit. Ba dimpotrivă.

Iar acum, când Alexandra Copos de Prada ((în urma căsătoriei din 2013 cu Diego, un tânăr columbian pe care l-a întâlnit la studiile din America) anunţă că lanţul de cofetării Ana Pan are în plan ca în următorii cinci ani să devină principalul retailer de produse şi cofetărie din Bucureşti şi din ţară, importanţa acestui transfer de imagine e evidentă.

Citiţi mai departe pe www.adevarulfinanciar.ro.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite